نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Logan اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم لوگان (Logan) را اعلام کرد.

اخیرا تایید شده است که نسخه سیاه و سفید فیلم Logan در تاریخ ۱۶ مه امسال (۲۶ اردیبهشت) تنها برای یک شب در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. این نسخه قرار است همراه با نسخه بلوری و خانگی این فیلم نیز منتشر شود و حال در اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Logan را نیز رسما اعلام کرده است. این کمپانی همچنین اعلام کرد که نسخه خانگی و بلوری این فیلم دارای یک نسخه ویژه و استیل‌بوک نیز است که طرح روی جعبه آن الهام گرفته‌شده از کامیک لوگان پیر (Old Man Logan) و امپراطوری مخفی (Secret Empire) است.

نسخه دیجیتال فیلم Logan در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) در آمریکا و ۳۱ مه (۱۰ خرداد) امسال در استرالیا منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD، استیل‌‌بوک و 4K اولترا اچ‌دی می‌شود نیز در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد) در آمریکا و ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در استرالیا عرضه می‌شود. نسخه استیل‌بوک فیلم Logan انحصاری فروشگاه بست‌بای است. این نسخه از فیلم شامل سه دیسک است که یکی از این سه دیسک، نسخه سیاه و سفید فیلم Logan خواهد بود. در این نسخه بخش‌هایی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری و همچنین صحبت با عوامل سازنده فیلم نیز وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید تصویر نسخه استیل‌بوک فیلم Logan را مشاهده کنید:

Logan Stealbook

هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم بر عهده جیمز منگولد بوده و این فیلم آخرین حضور جکمن و استوارت در مجموعه مردان ایکس (X-Men) نیز بوده است. فیلم Logan تاکنون بیش از ۶۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده