نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین لوگو فیلم Jurassic World 2 منتشر شد

کمپانی یونیورسال سرانجام اولین لوگو رسمی فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) را منتشر کرد.

از اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World 2 رسما در در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شد و اخیرا در این استودیو به پایان رسیده است. حال فیلمبرداری این فیلم مدتی است که در شهر اوآهو ایالت هاوایی آمریکا آغاز شده و تقریبا نیمی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. همچنین در اسفند سال گذشته، کمپانی یونیورسال اولین تصویر مفهومی فیلم Jurassic World 2 را منتشر کرد. فیلمبرداری این فیلم قرار است تا اواسط امسال طول بکشد. حال اخیرا تصویری منتشر شده است که در آن لوگو جدید فیلم Jurassic World 2 دیده می‌شود.

در آخرین روز فیلمبرداری این فیلم در پاین‌وود لندن، کمپانی یونیورسال ویدیویی کوتاه برای عوامل تیم تولید و بازیگران منتشر کرد که در پایان این ویدیو لوگو جدید فیلم Jurassic World 2 نمایش داده شد. این لوگو اطلاعاتی را از این فیلم افشا نمی‌کند و تنها پس زمینه سیاه و نوشته Jurassic World II دیده می‌شود که عدد ۲ مثل پنجه یک دایناسور به نظر می‌رسد. این لوگو شباهت زیادی به لوگو و نوشته دنباله‌های فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World 2

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 2 تایید شده است. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال از اضافه شدن جف گلدبلوم به جمع بازیگران این فیلم خبر داد. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World 2 را بر عهده دارد. کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده داشته است، به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنند. ترورو در حال حاضر کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) را بر عهده دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World 2، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده