نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر جدید فیلم Thor: Ragnarok سیاره ساکار را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر شده است که اولین نگاه کلی به سیاره ساکار را ارائه می‌دهد.

در کتاب‌های کامیک، هالک تحت سلطه پادشاه قرمز است و باید برای او در نبردهای گلادیاتوری شرکت کند. او سرانجام در این نبردها پادشاه را شکست می‌دهد و خود و سیاره ساکار را از چنگال پادشاه قرمز آزاد می‌کند. به نظر می‌رسد که قرار نیست نسخه خیلی مشابه این داستان را در فیلم Thor: Ragnarok مشاهده کنیم. در این فیلم ثور به دلایلی در سیاره ساکار سقوط می‌کند و توسط نیروهای استاد بزرگ دستگیر می‌شود. ثور مجبور است که در یک نبرد گلادیاتوری با هالک، دوست قدیمی و زمینی خود مبارزه کند. حال تصویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شده است که اولین نگاه کلی به سیاره ساکار را ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok planet Sakaar

در این تصویر، یک مدل کوچک از سیاره ساکار را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد این سیاره برخلاف موارد دیگری که تاکنون در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دیده‌ایم، خواهد بود. در واقع برای خلق سیاره ساکار از طرح‌ها و ایده‌های جک کربی و والت سیمونسون الهام گرفته شده است. به نظر می‌رسد که ساختمان سمت راست محل نبردهای گلادیاتوری باشد؛ جایی که قرار است در آن ثور با هالک مبارزه کند. همچنین یک برج بسیار بلند نیز دیده می‌شود که احتمالا خانه و محل زندگی استاد بزرگ در آنجا قرار دارد. فروردین امسال، کمپانی مارول سرانجام اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرد. طی چند روز گذشته، تصاویری از محل استراحت شخصیت هالک در سیاره ساکار و تخت پادشاهی آزگارد و تصویر مفهومی جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده