نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی Shenmue 3 در E3 2017 حضور نخواهد داشت

سازنده بازی ‌Shenmue 3 علاوه‌بر اعلام اینکه این بازی در مراسم E3 امسال هیچ‌گونه نمایشی نخواهد داشت، از شخصیت جدید آن رونمایی کرد.

استودیوی بازی‌سازی ژاپنی وایس نت (Ys Net) در آخرین گزارش ماهانه خود تایید کرد که بازی ‌Shenmue III در مراسم E3 امسال حضور نخواهد داشت. در متن بیانیه استودیو وایس نت در رابطه با این موضوع آمده است:

در حالی که برنامه‌‌های ما هنوز نهایی نشده است، ماه ژوئن (خرداد-تیرماه) امسال را به ساخت و توسعه بازی اختصاص می‌دهیم و در نتیجه‌ی این موضوع، متاسفانه در هیچ نمایشگاه بازی‌ای شرکت نخواهیم کرد. از سوی دیگر، ما مشتاقانه به دنبال انتشار بروزرسانی‌های ماهانه خود هستیم و امیدواریم که شما هم این موضوع را دنبال کنید.

 پیروی این موضوع، در آخرین ویدیوی منتشر شده از سوی استودیو وایس نت در سایت کیک استارتر، از شخصیت جدیدی در بازی ‌‌Shenmue 3 نیز رونمایی شد که در تصویر زیر می توانید او را مشاهده کنید:

بازی شنمو 3 برای اولین بار در کنفرانس E3 سال ۲۰۱۵ سونی به عنوان یک کمپین در کیک‌استارتر معرفی شد و توانست به‌سرعت به مبلغ ۶.۳ میلیون دلار از طرف هواداران منتظر، برای ساخت دست پیدا کند. این بازی قرار است در آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود.

نظر شما در مورد عدم حضور بازی ‌Shenmue 3 در نمایشگاه E3 2017 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده