// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

ایکس باکس اسکورپیو سال جاری در چین عرضه می‌شود

مایکروسافت با «قوی ترین کنسول تمام دوران»‌ خواندن اسکورپیو رسما تایید کرده است که این کنسول سال جاری در چین عرضه می‌شود.

پروژه اسکورپیو، کنسول جدید مایکروسافت، اواخر سال جاری میلادی در کشور چین نیز عرضه خواهد شد. در جریان رویداد محلی مایکروسافت در کشور چین، این کمپانی رسما تایید کرده است که کنسول اسکورپیو را قبل از اتمام سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین می‌کند. این کنسول همچنین در سال جاری در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

عرضه اسکورپیو در کشور چین از این جهت اهمیت دارد که با نگاهی به گذشته، کنسول ایکس‌باکس وان با یک سال تاخیر در سال ۲۰۱۴ در این کشور عرضه شده بود. جدای از زمان عرضه کنسول، ایکس‌باکس وان همچنین اولین کنسول نسل هشتم بود که توانست راه خود را به بازار چین باز کند.

در جریان رویداد معرفی در چین، مایکروسافت با «قوی‌ترین کنسول تمام دوران»‌ خواندن اسکورپیو، این کنسول را ۴۰ درصد قوی‌تر از تمام کنسول‌های در دسترس بازار دانسته است. اسکورپیو یا هر نامی که مایکروسافت در نهایت روی این کنسول بگذارد، قادر است تا تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان را اجرا کند و طبق اعلام مایکروسافت بازی‌ها عملکرد بهتری در این کنسول خواهند داشت. مایکروسافت همچنین تایید کرد که رویداد قهرمانی Forza Racing، تابستان امسال به رویداد ChinaJoy در شهر شانگهای می‌آید.

با آغاز نمایشگاه E3 انتظار داریم که مایکروسافت جزئیات بیشتری را از اسکورپیو رونمایی کند. زومجی امسال نیز مانند سال‌های گذشته پوشش کاملی را از رویداد E3 2017 خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده