نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

تمامی لپ تاپ های معرفی شده ایسوس در کامپیوتکس 2017

پس از تمام شدن کنفرانس خبری ایسوس در کامپیوتکس 2017، مروری بر تمامی لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده توسط این شرکت داریم.

کمپانی ایسوس که یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌ها برای استفاده‌های مختلف است، امسال کنفرانس اختصاصی خود را در کامپیوتکس 2017 برگزار و در آن چندین لپ‌تاپ مختلف را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها در رده‌های قیمتی متنوعی معرفی شده و در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت:

ذن بوک فلیپ اس

ذن بوک فلیپ اس (ZenBook Flip S)

به استناد ایسوس، ZenBook Flip S باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل‌شونده جهان است. این لپ‌تاپ ۱۰.۹ میلی‌متر ضخامت دارد که ۲۰ درصد باریک‌تر از ضخامت مک‌بوک است و وزن لپ‌تاپ جدید ایسوس هم ۱.۱ کیلوگرم است. این لپ‌تاپ به یک پردازنده Core i7 مجهز شده که البته هنوز جزییات دقیق این پردازنده اعلام نشده است. یک پورت USB نوع C و صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن 4K که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را به منظور تبدیل شدن لپ‌تاپ به تبلت دارد، از دیگر ویژگی‌های ZenBook Flip S هستند. همچنین ایسوس اعلام کرده که این لپ‌تاپ ۱۱.۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

ذن بوک پرو

ذن بوک پرو (ZenBook Pro)

لپ‌تاپ ذن بوک پرو جدید ایسوس یک دستگاه کامل به نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ که ارزان‌ترین مدل آن هزار و ۲۹۹ دلار قیمت دارد، به یک پردازنده Core i7 نسل جدید مجهز شده و صفحه‌نمایشی ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 4K دارد. وظیفه پردازش‌های گرافیکی هم به عهده کارت گرافیک GTX 1050 انویدیا است. تمامی این قطعات، در داخل یک شاسی  به ضخامت ۱۸.۹ میلی‌متر قرار گرفته‌اند و طبق اعلام ایسوس، این لپ‌تاپ ۱۴ ساعت شارژدهی دارد.

ذن لوک ۳ دیلاکس

ذن بوک 3 دیلاکس (ZenBook 3 Deluxe)

ایسوس سال گذشته لپ‌تاپ ذن‌بوک 3 را زیبا‌ترین لپ‌تاپ جهان نامید و امسال هم چنین لقبی را برای نسخه دیلاکس این لپ‌تاپ در نظر گرفته است. طبق اعلام ایسوس، ذن‌بوک 3 پلاس باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان است و ضخامتی معادل ۱۲.۹ میلی‌متر دارد. دو پورت Thunderbolt 3، یک پردازنده Core i7 که هنوز جزییات آن اعلام نشده و صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1080p از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ هستند که قیمت آن از هزار و ۱۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

ویووبوک اس

ویووبوک اس (VivoBook S)

مدیرعامل ایسوس در جریان کنفرانس این شرکت اعلام کرد که ویووبوک اس تعریف جدیدی از لپ‌تاپ‌های معمولی ارائه خواهد کرد. این محصول ۴۹۹ دلاری، بدنه‌ای آلومینیومی با ضخامت ۱۷.۹ میلی‌متر دارد و در آن از یک پردازنده Core i7، کارت گرافیک GTX 940m و صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده شده است.

ویووبوک پرو

ویووبوک پرو (VivoBook Pro)

ویووبوک پرو لپ‌تاپ میان‌رده جدید ایسوس است که در تابستان و با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ صفحه‌نمایشی ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 4K دارد و پردازنده Core i7 و کارت گرافیک GTX 1050 از دیگر مشخصات فنی آن هستند. 

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بودنظرات خود را در مورد لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده