// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ عرضه نسخه پلی استیشن 4 و سوییچ بازی Dragon Quest X مشخص شد

کمپانی Square Enix با انتشار تعدادی عکس، تاریخ انتشار بازی Dragon Quest X را برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ مشخص کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) سرانجام تاریخ انتشار بازی Dragon Quest X را برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در ژاپن مشخص کرد.

ضمن اعلام این خبر، اسکوئر انیکس تصویر جلد بازی را به همراه تعدادی عکس از نسخه جدید کنسولی Dragon Quest X منتشر کرد. پشتیبانی از نسخه Wii بازی تا مدتی دیگر متوقف خواهد شد و نسخه‌های جدید جای آن را خواهند گرفت.

نسخه پلی‌استیشن 4 و سوییچ این بازی در قالب بسته All in One Package معرفی شده که شامل سه نسخه این بازی خواهد بود. اسکوئر انیکس همچنین طرح ارتقایی بین نسخه Wii و سوییچ این بازی در نظر گرفته‌ است؛ در حالی که کاربران پلی‌استیشن 4 از این امتیاز بهره نخواهند برد.

در این میان، نسخه فیزیکی Dragon Quest X برای سوییچ شامل کارت نخواهد بود و تنها یک کد برای دانلود بازی به آن ضمیمه شده است. گفتنی است که این بازی ۲۴ گیگابایت فضای کنسول یا کارت حافظه را اشغال خواهد کرد.

بازی Dragon Quest X در تاریخ ۲۶ مردادماه (۱۷ آگوست)‌ برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و نسخه سوییچ آن مقداری دیرتر در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همان‌طور که در بالا اشاره شد، این بازی در ژاپن عرضه خواهد شد و هنوز خبری پیرامون عرضه آن در مناطق دیگر دنیا منتشر نشده است. بازی Dragon Quest X هم اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و کنسول Wii U در دسترس است.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های Dragon Quest هستید، باید بدانید نسخه بعدی این بازی یعنی Dragon Quest XI آخرین مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد و در تاریخ ۷ مردادماه (۲۹ جولای) برای پلی‌استیشن 4، نینتندو 3DS و سوییچ عرضه می‌شود که می‌توانید از اینجا دو باندل آن را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر All in One Package را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

dragon quest x


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده