نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازخوردها نسبت به سرویس Xbox Game Pass مثبت بوده است

بر اساس اعلام فیل اسپنسر واکنش‌های اولیه نسبت به سرویس Xbox Game Pass مثبت بوده است.

مایکروسافت در ماه فوریه از سرویس Xbox Game Pass که عملکرد مشابه با نت‌ فلیکس دارد، رونمایی کرد و حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازخوردهای اولیه نسبت به این سرویس مثبت بوده است.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت در توییتی اعلام کرد که ثبت نام اولیه و بازخورد‌ها نسبت به سرویس Xbox Game Pass خوب بوده است؛ در این توییت آمده است:

بسیار خوشحالم که شما از این سرویس خوش‌تان آمده است. این تنها آغاز کار است ولی ثبت نام‌های اولیه و بازخوردها نسبت به این سرویس کاملا مثبت بوده است و از این بابت سپاس‌گزاریم.

سرویس Xbox Game Pass از هفته‌ی گذشته در اختیار کاربران گلد ایکس‌ باکس لایو قرار گرفت و از تاریخ ۱۱ خرداد (یک ژوئن) به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد. لازم به ذکر است که امکان استفاده رایگان از این سرویس به مدت ۱۴ روز وجود دارد.

سرویس Xbox Game Pass یک سرویس اشتراکی جدید از مایکروسافت است که دسترسی کامل به بیش از ۱۰۰ بازی در ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 را از طریق قابلیت Backwards Compatibility در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و حق اشتراک آن ماهانه ۹.۹۹ دلار است. هر ماه نیز به صورت چرخشی بازی‌های جدیدی به این سرویس افزوده می‌شوند و برخی از آنها از لیست بازی‌ها خارج می‌شوند و بر این اساس می‌توان هر ماه به چندین بازی جدید دسترسی پیدا کرد.  

از بازی‌های موجود در لیست بازی‌های این سرویس می‌توان به Halo 5، Gears of War Ultimate Edition و Resident Evil 0 اشاره کرد. فهرست کامل بازی‌های موجود را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده