// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید بازی Killer Instict با محوریت معرفی قهرمان Eagle

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلری کوتاه قهرمان بعدی بازی مبارزه‌ای Killer Instict را با نام Eagle معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آیرن گلکسی (Iron Galaxy) قهرمان جدیدی را به‌زودی به واسطه‌ی بسته الحاقی به بازی مبارزه‌ ای Killer Instinct اضافه می‌کند.

قهرمان جدید که با نام Eagle معرفی شد، بیست و نهمین قهرمان این بازی به شمار می‌رود که در تاریخ نامشخصی از ماه ژوئن (خرداد-مرداد ماه) به این بازی اضافه می‌شود. روکاری آستین، مدیر انجمن، در توییتی اعلام کرد که این قهرمان بعد از رویداد E3 به این بازی اضافه خواهد شد.

با توجه به سایت ویکی بازی Killer Instinct این قهرمان برادر بزرگتر یکی از مبارزان دیگر این بازی یعنی Thunder است.

این خبر امروز در جریان مسابقات 2017 Combo Breaker منتشر شد و این قهرمان به همراه محتوای سومین فصل این بازی، در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Killer Instict یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که هم اکنون برای ایکس‌باکس وان و  رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است. کاربران می‌توانند نسخه Definitive Edition این بازی را که شامل ۳ بسته الحاقی می‌شود با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند. محتویات یاد شده شامل قهرمانانی همچون Arbiter از بازی Halo و Rash از بازی Battletoads می‌شود که به همراه قهرمانان دیگر در قالب ۳ فصل ضمیمه این محتوا است.

در ادامه می‌توانید ویدیو تیزر قهرمان Eagle را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی مبارزه‌ای با زومجی در میان بگذارید.

| | 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده