نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

تایید دیدار شخصیت های اصلی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: The Last Jedi

لوکاس فیلم‌ تایید کرد که شخصیت‌های مجموعه اصلی جنگ ستارگان یکدیگر را در فیلم Star Wars: The Last Jedi دوباره ملاقات خواهند کرد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi را برای شما فاش کند

کمتر از هفت ماه دیگر فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به روی‌ پرده‌های سینما خواهد رفت و بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ است. به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) شماره جدید مجله ونتی فر (Vanity Fair) به فیلم Star Wars: The Last Jedi اختصاص داده شده است. چند روز پیش این مجله چهار تصویر روی جلد از این فیلم مورد انتظار منتشر کرد و اخیرا نیز ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری و تصاویر جدیدی از بازیگران، عوامل و شخصیت‌های این فیلم منتشر کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ لوکاس فیلم از ملاقات و دیدار دوباره دو شخصیت اصلی مجموعه جنگ ستارگان در فیلم Star Wars: The Last Jedi خبر داده است.

در حاشیه مراسم کامیک کان کشور شیلی، پابلو هیدالگو، عضو گروه داستان نویسی استودیو لوکاس فیلم، در ارتباط با فیلم Star Wars: The Last Jedi صحبت کرده است. او در صحبت‌های خود تایید کرد که دوقلوهای اسکای‌واکر در این فیلم دوباره یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و بار دیگر در کنار هم خواهند بود. با این حال، هیدالگو اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و حتی در توییتر شخصی خود گفت که صحبت‌های او تنها در واکنش به تصاویر منتشر شده توسط مجله ونتی فر بوده است. با این حال، برخی بر این باورند که این دو در پایگاه مقاومت در سیاره D’Qar دوباره یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و لوک به لیا برای مبارزه با فرقه اول به گروه مقاومت اضافه خواهد شد.

Star Wars: Episode IV - A New Hope

هرچند با توجه به تریلر و اطلاعاتی که از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده است، لوک و لیا یکدیگر را در سیاره Ahch-To یا سیاره کریت (Crait) دوباره ملاقات خواهند کرد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون،گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده