نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ اکران فیلم Paddington 2 اعلام شد

شرکت فیلمسازی واینستین کمپانی سرانجام تاریخ اکران فیلم Paddington 2 را در آمریکا اعلام کرد.

در جریان اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فیلمسازی واینستین کمپانی سرانجام رسما تاریخ انتشار فیلم پدینگتون ۲ (Paddington 2) را در آمریکا اعلام کرده است. این فیلم کمدی و خانوادگی قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) در آمریکا اکران شود. بن ویشاو، هیو گرانت، برندن گلیسون، هیو بونه‌ویل، سالی هاوکینز، جولی والترز، جیم برودبنت، پیتر کاپالدی، ایملدا استنتون، مادلین هریس و ساموئل جاسلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Paddington 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار صداپیشگی شخصیت پدینگتون نیز مانند قسمت اول بر عهده ویشاو خواهد بود.

Paddington 2

فیلم Paddington 2 قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۹ آبان ۱۳۹۶) در بریتانیا اکران شود. فیلم Paddington با بودجه‌ای حدود ۵۰ تا ۵۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ اکران و موفق شد ۲۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. سهم فروش این فیلم در آمریکا ۷۶.۲ میلیون دلار و در بریتانیا ۵۹.۵ میلیون دلار بوده است. با توجه به بودجه پایین ساخت این فیلم، این فروش سازندگان فیلم را متقاعد کرد تا دنباله‌ای برای آن تولید کنند. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام، اثر مایکل باند که در سال ۱۹۵۸ برای کودکان نوشته و منتشر شده است، ساخته می‌شود و داستان یک خرس سخنگو به نام پدینگتون را روایت می‌کند که از کشور پرو به لندن آمده است و علاقه زیادی نیز به مارمالاد دارد.

فیلم جدید Paddington ادامه ماجراهای پدینگتون را روایت می‌کند که اکنون عضوی از خانواده براون و جامعه شهری شده است. او مسئولیت برگزاری جشن تولد ۱۰۰ سالگی عمه لوسی را بر عهده می‌گیرد، اما در طی آن، هدیه به سرقت می‌رود و خانواده تلاش می‌کند تا دزد را پیدا کند. فیلم Paddington 2 باید با فیلم‌هایی چون The Commuter از کمپانی لاینزگیت با بازی لیام نیسون و White Boy Rick از کمپانی سونی رقابت کند. همچنین کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرده است که اکران انیمیشن Sherlock Gnomes که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود، تا تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) عقب افتاده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده