نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

پشتیبانی کامل موتور آنریل انجین 4 از نینتندو سوییچ

نسخه‌ی جدید موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 پشتیبانی کامل از کنسول نینتندو سوییچ را فراهم می‌کند.

در حال حاضر موتور آنریل انجین 4 ساخته‌ی شرکت اپیک گیمز، یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی‌سازی موجود برای طراحی بازی‌ها است که بازی‌های زیادی به‌وسیله‌ی آن توسعه یافته‌اند. توسعه‌دهندگان با استفاده از این موتور می‌توانند بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های زیادی عرضه کنند و حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که آخرین نسخه از این موتور بازی‌سازی، پشتیبانی کامل از کنسول نینتندو سوییچ را محقق می‌سازد.

حاصل آخرین همکاری اپیک گیمز و کمپانی نینتندو ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 بود که پشتیبانی کامل از نینتندو سوییچ را فراهم می‌آورد. به این ترتیب نسخه‌ی ۴.۱۶ آنریل انجین جایگزین نسخه‌ی قبلی یعنی ۴.۱۵ شد و سورس کد‌های نسخه‌ی جدید نیز به صورت رایگان در اختیار سازندگان بازی‌ها قرار گرفت.

Unreal Engine 4

اگر علاقه‌مند به توسعه‌ی بازی‌های خود از طریق این موتور بازی‌سازی برای کنسول نینتندو سوییچ هستید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی اپیک گیمز اقدام به دریافت سورس کد‌های این نسخه از آنریل انجین 4 کنید.

بازی‌های زیادی به وسیله‌ی موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است که از میان آنها می‌توان به بازی‌های Street Fighter V، Gears of War 4 و Shenmue III اشاره کرد. سورس کد‌های این موتور بازی‌سازی به غیر از سورس کد‌های مربوط به کنسول نینتندو سوییچ که برای دسترسی نیاز به تایید از طریق وب‌سایت اپیک گیمز دارند، برای کلیه‌ی علاقه‌مندان به‌صورت رایگان در دسترس می‌باشد و از طریق وب‌سایت آنریل انجین نیز می‌توان به یادگیری توسعه‌ی بازی‌ها از طریق این موتور بازی‌سازی پرداخت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده