نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

فیلم گشت 2 در سایت نماوا قرار گرفت

پس از انتشار نسخه قانونی فیلم گشت 2 در شبکه نمایش خانگی، اکنون این فیلم کمدی از طریق سایت نماوا نیز در دسترس قرار گرفته است.

چند روز پیش خبری مبنی بر انتشار نسخه قاچاق فیلم گشت 2 منتشر شد. این خبر واکنش تند سازندگان این فیلم را که در آستانه ثبت فروش ۲۰ میلیارد تومانی قرار دارد، به دنبال داشت و در پی همین موضوع هم سازندگان تصمیم گرفتند تا خیلی زود نسخه قانونی فیلم را وارد شبکه نمایش خانگی کنند تا علاقه‌مندان به تماشای فیلم بتوانند این اثر را به صورت کاملا قانونی خریداری و تماشا کنند. حال در جدیدترین اخبار سینمای ایران، این فیلم موفق و محبوب از طریق سایت نماوا نیز منتشر شده و می‌توانید آن را به صورت قانونی تماشا کنید. اینترنت مصرفی سایت نماوا برای مشترکین یک سری از سرویس‌دهنده‌های اینترنت رایگان است و تنها با تهیه اشتراک نماوا، می‌توانید فیلم گشت 2 و دیگر آثار موجود روی این سایت را تماشا کنید.

فیلم گشت 2 لقب پرفروش‌ترین فیلم ایران را یدک می‌کشد و در جدیدترین گزارش فروش فیلم های ایرانی هم با درآمد ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در صدر قرار داشت. فیلم گشت 2 توسط سعید سهیلی ساخته شده است و داستان آن ۵ سال پس از اتفاقات قسمت اول این فیلم رخ می‌دهد. از جمله بازیگران فیلم هم می‌توان به پولاد کیمیایی و حمید فرخ‌نژاد اشاره کرد. برای آشنایی بیش‌تر با این فیلم، می‌توانید نقد فیلم گشت 2 را در زومجی بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده