نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بروزرسانی جدید بازی Torment: Tides of Numenera منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Torment: Tides of Numenera منتشر شده است که یک همراه و یک دانشنامه را به بازی اضافه می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، اولین محتوای رایگان بازی نقش‌ آفرینی Torment: Tides of Numenera در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفته است و هفته‌ی آینده نیز برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بروزرسانی دسترسی به یک همراه و یک دانشنامه درون بازی را فراهم می‌آورد.

بروزرسانی The Servant of the Tides یک همراه به نام Oom را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که یک آمورف بوده و شباهت زیادی به یک قطره دارد. Oom دارای مهارت‌های منحصر‌به‌فردی است و در توضیحات سازنده‌ی بازی پیرامون این همراه آمده است:

Oom یک جاندار مصنوعی از دنیای قبلی است که وفاداری بسیاری به شما دارد. او قابلیت تغییر شکل و حفاظت از شما را دارد و به طریقی به Tide ها متصل می‌شود.

علاوه بر این، بروزرسانی جدید یک دانشنامه‌ی بزرگ به بازی اضافه می‌کند که بازگو‌کننده‌ی افسانه‌ها و روایات قومی است. این دانشنامه شباهت زیادی به دانشنامه‌ بازی‌هایی نظیر Mass Effect و Distiny خواهد داشت و با سفر شما به دنیای بازی اطلاعات بیشتری را پیرامون مکان‌ها و موجودات آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Torment: Tides of Numenera جدیدترین بازی نقش‌آفرینی از سازنده‌ی بازی‌های Wastland 2 و The Bard's Tale یعنی استودیوی اینگزایل اینترتینمنت است.

شما می‌توانید تریلر مربوط به این بروزرسانی را در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده