نظرسنجی زومیت: کدام عضو خانواده سرفیس مایکروسافت بیش از همه برای شما جذاب‌ است؟

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
با تکمیل و به‌روزرسانی خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت، کدام‌یک از محصولات این سری از نظر شما جذابیت بیشتری دارد؟
تبلیغات

مایکروسافت با رونمایی از سرفیس پرو نشان داد که سیاست‌های جدیدی در قبال محصولات سخت‌افزاری در پیش گرفته است. این کمپانی همواره در کنار ارائه‌ی نسل جدید سرفیس پرو، محصولات دیگری نیز راهی بازار می‌کرد که البته شماری از آن‌ها با استقبال چندان خوبی از سوی کاربران همراه نشدند. اما به نظر می‌رسد دوران آزمایش و خطا به پایان رسیده است؛ چراکه ردموندی‌ها در حال حاضر به اذعان بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی فناوری، بهترین ترکیب خانواده‌ی سرفیس را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    دو سال پیش و هم‌زمان با رونمایی از سرفیس پرو ۴، مایکروسافت محصول جدیدی با نام سرفیس بوک رونمایی کرد. سرفیس بوک همچون سرفیس پرو ۴ در بررسی‌ها مورد تحسین واقع شد؛ هرچند قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار بسیار بالا است. ردموندی‌ها پاییز سال گذشته نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی سرفیس بوک را رونمایی کردند که نشان از ثابت‌قدم بودن این کمپانی در روند تولید این محصول داشت. در کنار نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی سرفیس بوک، مایکروسافت سرفیس استودیو را نیز رونمایی کرد که اولین آل‌این‌وان این کمپانی لقب گرفته است. سرفیس استودیو از قابلیت‌های خلاقانه‌ای بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پایه‌ای اشاره کرد که حتی امکان خواباندن سرفیس استودیو را نیز فراهم می‌کند. همچنین باید به سرفیس دایل اشاره کرد که با هدف برطرف کردن نیاز طراحان به سرفیس استودیو اضافه شده است.

    در طول یک ماه اخیر که می‌توان آن را به‌جرأت شلوغ‌ترین بازه‌ی زمانی برای ردموندی‌ها از نظر برگزاری کنفرانس‌های مختلف خواند، مایکروسافت محصولات سخت‌افزاری جدیدی رونمایی کرده است. سرفیس لپ‌تاپ اولین لپ‌تاپ واقعی از خانواده‌ی سرفیس است که از مشخصات فنی بالا و ظاهر زیبایی بهره می‌برد. پس از کنفرانس بیلد، مایکروسافت طی کنفرانسی که در شانگهای چین برگزار کرد، سرفیس پرو جدید را بدون بهره‌گیری از سنت همیشگی خود که در نام‌گذاری از اعداد استفاده می‌کرد، با نام «سرفیس پرو» رونمایی کرد. نسل جدید تبلت هیبریدی مایکروسافت نیز با بهبود‌هایی همراه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ارث بردن پایه‌ای مشابه سرفیس استودیو اشاره کرد. قلم این محصول نیز ارتقاء یافته است و علاوه بر درک حساسیت بیشتر، می‌تواند وضعیت خمیدگی نوک قلم را نیز تشخیص بدهد.

    با وجود سرفیس پرو، سرفیس بوک، سرفیس استودیو و سرفیس لپ‌تاپ، به نظر شما کدام‌یک از این چهار محصول خانواده‌ی رده بالای مایکروسافت جذاب‌تر است و خلاقیت بیشتری در آن‌ به کار رفته است؟

    کدام عضو خانواده سرفیس مایکروسافت بیش از همه برای شما جذاب‌تر است؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات