// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Hyper Heroes: Marble-Like RPG

بازی اندروید و آیفون Hyper Heroes: Marble-Like RPG تجربه‌ای متفاوت از یک نقش‌آفرینی نوبتی را ارائه می‌دهد.

در برخی بازی‌های نقش‌آفرینی از ابتدا شخصیت داستان را می‌سازید و حتی در رابطه با چهره‌ کاراکتر بازی تصمیم می‌گیرید؛ اینکه قهرمان داستان چه قدرت‌هایی داشته باشد یا از چه نژادی باشد ویژگی‌هایی هستند که انتخاب آنها بر عهده‌ی شما قرار دارد. اما گاهی اوقات در بازی‌ها شخصیت‌هایی با ظاهر و توانایی‌های مشخصی در اختیارتان قرار می‌گیرند که باید با ارتقاء سطح آنها توانایی‌های ویژه‌ای را در اختیارشان بگذارید. یکی از این دست بازی‌‌ها، بازی اندروید و آیفون Hyper Heroes: Marble-Like RPG است که با شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی، بازیکنان را به سیاه‌چاله‌هایی با باس‌هایی قدرتمند می‌برد.

بازی Hyper Heroes: Marble-Like RPG

هر یک از قهرمان‌ها توانایی‌های منحصر به فردی دارند

در این بازی با قهرمان‌هایی کوچک همراه می‌شوید تا به نبرد با شیاطینی قدرتمند بروید. روند بازی به صورت نوبتی انجام می‌گیرد و در هر نوبت تنها یکی از قهرمان‌ها می‌تواند حمله کند. با ورود به هر یک از مراحل، با توجه به تعدد دشمنان، در چند موج با شیاطین رو در رو می‌شوید که باید تا آخرین نفر آنها را برای روبه‌رو شدن با باس‌ها از بین ببرید. البته گیم‌پلی بازی آن‌قدر که به نظر می‌رسد مشکل نیست و سازنده امکان «بازی خودکار»‌ را هم به Hyper Heroes افزوده است؛ به این ترتیب که با فعال کردن امکان بازی خودکار، قهرمان‌ها بهترین حرکت را انتخاب می‌کنند و بدون کمک شما به مبارزه می‌پردازند.

بگذارید کمی هم از ویژگی‌های دیگر بازی‌ صحبت‌ کنیم. در این بازی نقش‌آفرینی قهرمان‌های متفاوتی، هر یک با توانایی‌هایی منحصربه‌فرد، حضور دارند. با پیشروی در بازی و باز کردن صندوق‌های جادویی می‌توانید قهرمان‌ها را به مرور آزاد کنید. از سوی دیگر، قهرمان‌ها قابلیت ارتقاء دارند و با ارتقاء مهارت و قدرت‌های آنها می‌توانید توان‌شان را در برابر دشمنان افزایش دهید.

با کشتن هر یک از دشمنان، تعداد مشخصی سکه دریافت می‌کنید که با جمع‌آوری آنها قادر به خریداری آیتم و ارتقاء جادوهای جدید خواهید بود. آیتم‌های بازی نیز مانند شخصیت‌ها با باز کردن صندوق‌ها آزاد می‌شوند و به ویژه‌ برای افزایش قدرت دفاع و حمله هر کدام از قهرمان‌ها کاربرد دارند. Hyper Heroes همچنین ماموریت‌هایی را برای به پایان رساندن مشخص می‌کند که مخصوصا برای جمع‌آوری سکه بسیار اهمیت دارند. این بازی به صورت کاملا آنلاین اجرا می‌شود و برای تجربه‌ آن حتما باید به اینترنتی پایدار، مانند اینترنت خانه متصل باشید. Hyper Heroes در کنار حالت تک‌نفره،‌ حالت چندنفره را هم ارائه می‌دهد که می‌توانید در کنار دوستان‌تان به میدان نبرد بروید. از سوی دیگر، در مراحل Co-op هم می‌توانید تا سه نفر دور هم جمع و با غارت‌های بیشتر سرگرم شوید. از طرفی بازی دوئل‌های PVP (بازیکن در مقابل بازیکن)‌ را شامل می‌شود که برای رویارویی با حریفان به صورت Real-Time گزینه‌ای عالی هستند.

بازی Hyper Heroes: Marble-Like RPG

اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی مینیمال با ویژگی‌ ارتقاء و آزادسازی شخصیت‌های جدید هستید، حتما بازی موبایل Hyper Heroes: Marble-Like RPG را در میان گزینه‌های دانلود خود قرار دهید. البته نیاز به اتصال دائم به اینترنت، این بازی را برای مترو، اتوبوس یا در کل خارج از خانه به انتخاب مناسبی تبدیل نمی‌کند؛ با این حال، هنوز هم می‌توانید این بازی رایگان را با لذت تجربه کنید. اگر ویژگی‌های بیشتری می‌خواهید، خریدهای درون برنامه‌ای کمک زیادی برای پیشرفت سریع‌تر می‌کند.

دانلود بازی Hyper Heroes: Marble-Like RPG

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده