نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Counter of Death

بازی رزمی The Counter of Dead با مکانیزمی کاملا ساده اما جذاب، شما را در مسیر انتقام‌جویی دشوار قرار می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که شناخت و علاقه‌ای به فیلم‌های رزمی و اسطوره‌ی بلامنازع دنیای حرکات رزمی، بروس‌لی نداشته باشد. بازی اندروید و ایفون The Counter of Death ساخته استودیو کرکینگ گیم (Curlking Game)، یکی از بازی‌های رزمی با محوریت شخصیت اصلی بروسلی است که با مکانیزمی کاملا ساده، به سبک فیلم‌های کونگ‌فو کلاسیک شما را در مسیر انتقام‌جویی با چالش‌های فراوانی رو‌به‌رو می‌کند.

 پایه اصلی داستان بازی The Counter of Death بر اساس ماموریت انتقام‌جویانه است، جایی که شخصیت منفی  داستان طی یک اقدام غیر منتظره همسر کاراکتر اصلی را ربوده و او را در بالاترین طبقه از یک برج بدیمن، دقیقا مانند چیزی که در فیلم بازی‌ مرگ (The Game of Death) دیده‌ایم، زندانی کرده است. همانطور که در ابتدا اشاره شد بازی The Counter of Death، یک بازی رزمی با ادای احترام به بزرگ‌ترین چهره‌ی شاخص این هنر یعنی بروس‌لی است. شیوه و حرکات شخصیت اول بازی و حتی شکل ظاهری او تا حد زیادی از روی بروس‌لی و فیلم‌هایی که وی در آن ایفای نقش کرده است، الگو برداری شده‌اند. شما همچنین می‌توانید لباس‌های معروف بروس‌لی مانند لباس افسانه‌ای ترکیب بلوز با شلوار زرد رنگ در فیلم بازی‌ مرگ و موارد دیگر از این دست را در بازی The Counter of Death به‌دست آورید.

هسته اصلی گیم‌پلی بازی The Counter of Death به صورت کاملا ساده و بر اساس ضد حمله (Counter Attack) طراحی شده است. شما توانایی فشردن ترکیبی دکمه‌ها برای خلق کامبو (حرکات رزمی ترکیبی)، حرکت دادن کاراکتر و... را نخواهید داشت، به‌جای آن تمام وظیفه‌ی شما در بخش گیم‌پلی محدود به دو جهت بالا و پایین تعبیه شده در پایین صفحه نمایش برای دفع حمله‌های چپ و راست دشمنان و ضد حمله است. وقتی که شما با یک دشمن در بازی The Counter of Death رو‌به‌رو می‌شوید باید چشم و ذهن خود را کاملا معطوف به حرکات او کرده و با تمرکز بالا حمله دشمن را اساسا پیش‌بینی، دفع و او را از پای در بیاورید. با هر بار دفع حمله دشمنان و از میدان به‌در کردن آنها، افراد قوی‌تر با سرعت عمل بالا، توانایی بیشتر با حرکات غیرقابل پیش‌بینی‌ و پیچیده‌تری به سمت شما هجوم خواهند آورد. طبیعتا دشمنان معمولی چالش کمتری برخوردار هستند و این رئیس‌ (باس‌ها) در انتهای هر مرحله از بازی هستند که چالش اصلی شما محسوب می‌شوند. در سمت چپ آیکون‌های قلب، میزان توانایی شخصیت اصلی برای تحمل هر بار ضربات دشمن و در سمت راست تصویر، شعله‌های آبی رنگ تعداد دفعاتی که باید به دشمن ضربه زده تا او را از پای در بیاورید را نشان می‌دهد. به طور کلی بازی The Counter of Death علی‌رغم سادگی، با چالش‌های فراوان به تمرکز کامل بازیکن در طول بازی نیاز دارد. در بازی قسمت‌هایی برای ارتقا مانند بالا بردن تعداد قلب‌های بخش سلامتی و تعداد دفعاتی که می‌توانید فن‌ مخصوص را بزنید وجود دارد. همچنین شما می‌توانید با شخصیت های دیگری نیز مانند کریم عبدالجبار (بسکتبالیست معروف و هم‌بازی بروس‌لی در فیلم بازی مرگ) بازی کنید. البته تجربه بازی در نقش کاراکترهای دیگر برخلاف لباس‌های متفاوت که با به‌دست آوردن شعله‌های آبی در طول روند بازی قابل دستیابی هستند، نیازمند خرید درون برنامه‌ای است.

| |

در بخش بصری، بازی The Counter of Death ظاهری کاملا کلاسیک و قدیمی دارد. از شکل ظاهری پیکسل پیکسل (16bit) گرفته تا نوار‌های مشکی در بالا و پائین که فیلم‌های کلاسیک VHS را یادآوری می‌کند. طراحی انیمیشن‌ها نیز کاملا عالی و نرم صورت گرفته و بازی از این نظر حرکات بسیار زیبایی را به‌نمایش می‌گذارد. صداگذاری بازی The Counter of Death مانند صدای شخصیت اصلی، مشت زدن، موزیک‌های متن و... نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و همانند بخش بصری بازی کاملا کلاسیک است. به‌طور کلی، بازی The Counter of Death با سبک بصری و صداگذاری خاص خود یادآور زمان‌های بسیار دور در گذشته و بازی ها بر روی کنسول SNES است.

اگر به ژانر رزمی و شخص بروس‌لی علاقه دارید، به‌دنبال یک بازی ساده اما کاملا تمرکزی و چالش‌برانگیز هستید، تجربه بازی The Counter of Dead را به هیچ عنوان از دست ندهید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی زیبا را از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی The Counter of Death


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده