نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

جزئیات جدیدترین بروزرسانی بازی Battlegrounds

استودیو Bluehole جزئیات جدیدترین آپدیت بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را اعلام کرد.

دومین بروزرسانی بزرگ بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به تازگی منتشر شده و استودیو Bluehole در تازه‌ترین اخبار بازی جزئیات این آپدیت را اعلام کرده است. پیش از این مشخص شده بود که این آپدیت مشکل آزاردهنده سیستم هدف‌گیری بازی را برطرف می‌کند و اکنون مشخص شده که چندین بهبود قابل توجه دیگر هم در راه است.

دومین بروزرسانی بازی Battlegrounds روی عملکرد بازی از سوی کلاینت تمرکز کرده؛ بنابراین چندین بهبود مختلف جهت افزایش بهره‌وری و کیفیت پردازش بازی در آن لحاظ شده‌اند. برای مثال، این آپدیت عملکرد رندر حصار، چمن‌ها، سلاح، کارایی انیمیشن شخصیت‌ها و افکت‌های بصری بازی را بهبود می‌بخشد.

این بروزرسانی همچنین یک سلاح جدید به نام VSS خواهد داشت؛ سلاحی دورزن با صدا خفه‌کن که به یک دوربین با امکان بزرگنمایی 4X مجهز است و از گلوله‌های ۹ میلی‌متری استفاده می‌کند. با توجه به اهمیت و سودمندی استفاده از سلاح دورزن و حملات مخفیانه، VSS یک اسلحه قدرتمند به شمار می‌آید؛ به همین علت احتمال پیدا کردن آن بسیار کم است و در کل، VSS اسلحه نادری محسوب می‌شود. شما می‌توانید این سلاح را در بسته‌ها و لوت‌های بسیار کمی پیدا کنید.

در کنار این تغییرات، شاهد بهبود رابط کاربری و راحتی استفاده از بازی نیز خواهیم بود. از این به بعد می‌توانید با فشردن کلید Delete یک عملات waypoint را حذف کنید و خط نقطه‌چین روی نقشه از این پس نقطه قابل بازی بعدی را به شما نشان می‌دهد.

شما می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل تغییرات و بهبودهای بازی Battlegrounds به صفحه استیم بازی مراجعه کنید. سازندگان به تازگی این بروزرسانی را به سرورهای بازی منتقل کرده‌اند و در صورتی که بازی را اجرا کنید، می‌توانید این بروزرسانی را دریافت کنید.

بازی Battlegrounds از زمان عرضه در اوایل سال جاری با موفقیت بی‌نظیری مواجه شده و طبق گفته سازندگان تا ماه گذشته موفق به فروش دو میلیون نسخه شده است. آمار درج شده در صفحه Steamspy بازی نشان می‌دهد که ۲.۵ میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند. 

بازی Battlegrounds در حال حاضر فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس است، اما نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی در دست ساخت است و به زودی معرفی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده