// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

امکان استفاده از کنترلرهای 8bitdo روی نینتندو سوییچ فراهم شد

کمپانی 8bitdo اعلام کرد که به‌واسطه بروز‌رسانی فریمور کنترلر‌های خود، امکان استفاده از آن‌ها روی کنسول نینتندو سوییچ را فراهم کرده است.

با استناد به جدید‌ترین اخبار کنسول‌ ها، آن دسته از دار‌ندگان جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ که علاقه‌ به تجربه بازی‌ها با کنترلر‌های کلاسیک دارند، می‌توانند از کنترلر‌های کمپانی 8bitdo استفاده کنند زیرا محصولات این کمپانی به دلیل بر‌خورداری از فریمور بروز‌رسانی شده با کنسول مذکور سازگار هستند.

محصولات کمپانی 8bitdo طیف گسترده‌ای از کنترلر‌های کلاسیک کمپانی Nintendo از جمله NES ،SNES ،Famicom و Super Famicom را شامل می‌شود که همگی آن‌ها با استفاده فناوری بلو‌توث به کنسول Nintendo Switch متصل می‌شوند. اما این دست از کنترلر‌ها برای استفاده در تمامی بازی‌ها مناسب نیستند. دلیل این امر تعداد کمتر کلید‌های تعبیه شده در کنترلر‌های کمپانی 8bitdo در مقایسه با جوی‌-‌کان‌ها است. با این حال کنترلر‌های NES30 Pro و FC30 Pro شرایط متفاوتی دارند و از حیث تعداد کلید با کنترلر‌های رسمی نینتندو سوییچ برابر می‌کنند. تصاویری از کنترلر‌های کمپانی 8bitdo را در زیر مشاهده می‌کنید:

کنترلر‌های 8bitdo

کنترلر‌های کمپانی 8bitdo دارای ویژگی HD Rumble نبوده و از مجسمه‌های Amiibo پشتیبانی نمی‌کنند. این کنترلر‌های روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید قابل استفاده بوده و از ۳۵ دلار برای نسخه استاندارد کنترلر‌های NES و SNES تا ۴۳ دلار برای نسخه‌های Pro قیمت دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده