نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

بازی Dead Age برای اندروید و iOS منتشر می‌شود

استودیو Headup اعلام کرد که بازی Dead Age برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

استودیو هدآپ گیمز  (Headup Games) امروز اعلام کرد بازی Dead Age برای پلتفرم‌های اندروید و iOS اوایل ماه ژوئن سال جاری منتشر می‌شود.

Dead Age یک بازی زامبی‌محور تلاش برای بقا نقش آفرینی است که پس از انتشار برای پلتفرم‌های پی‌سی و مک در بین بازیکن‌ها بسیار محبوب شد. در بازی موبایل Dead Age شما به‌عنوان یکی از معدود بازماندگان زنده در قلب جهان آخرالزمان زامبی‌محور، در راه تلاش برای پیدا کردن خواهر گمشده خود، با دیگر گروه‌های بازمانده همکاری خواهید کرد.

بازی Dead Age

Dead Age چیزی فراتر از یک بازی نقش‌ آفرینی Hack and Slash است. شما باید وظایف روزانه را بین هم‌ گروهی‌های خود تقسیم کنید، تجهزیات مورد نیاز را بسازید، از پایگاه خود دفاع کنید، با گروه‌های دیگر اتحاد ایجاد کنید و تصمیم‌هایی در طول بازی اتخاذ کنید که روند داستان را تغییر خواهند داد. به‌علاوه شما باید محیط را برای به‌دست ‌آوردن منابع ضروری و دیگر بازماندگان کاوش کنید.

مبارزات نوبتی در بازی Dead Age الهام گرفته از بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک است. به گونه‌ای که به شما فرصت کافی برای عمل کردن با استراتژی مناسب، بمب‌گذاری، استفاده از تله‌ها یا شروع مبارزه با انوع سلاح‌ را خواهد داد.

Dead Age در تاریخ هشتم ژوئن (۱۸ خرداد) با قیمت ۲.۹۹ دلار برای اندروید و iOS منتشر می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده