// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Golf Story برای سوییچ معرفی شد

استودیو Sidebar Games با انتشار تریلری بازی نقش‌آفرینی و گلف‌محور Golf Story را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

در میان اخبار بازی، استودیو ساید‌بار گیمز (Sidebar Games) پروژه جدید خود را با نام Golf Story که در سبک نقش‌ آفرینی طراحی شده است، برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد.

این بازی که به طور انحصاری برای سوییچ در حال توسعه است شباهت‌های زیادی به بازی Earthbound دارد. کاربران بازی را در نقش یک بازیکن گلف انجام می‌دهند که به گفته سازندگان قهرمان بازی ما از همه چیز دست کشیده است تا بتواند به رویای خود دست پیدا کند.

در ادامه سازندگان افزودند:

اما قهرمان ما برای رسیدن به هدف اصلی خود باید فراز و نشیب‌های زیادی را در دنیای گلف پشت سر بگذارد و تنها یک بازیکن حرفه‌ای در زمین بازی بر این امر کافی نخواهد بود و باید بتواند در زندگی شخصی خود نیز عالی عمل کند.

به نقل از سازندگان، کاربران می‌توانند بازی را در ۸ محیط مختلف که هر کدام از زمین بازی، شهروندان و رمز و‌ راز‌های منحصر‌به‌فرد برخورادر هستند، تجربه کنند. همانطور که کاربران بازی را پیش می‌برند می‌توانند شخصیت خود را با پشت سر گذاشتن چالش‌ها و معما‌ها ارتقا دهند و به تجهیزات جدید دست پیدا کنند. سازندگان در مورد داستان این بازی اعلام کردند که المان‌های غمگین در آن دیده می‌شود که با حضور شخصیت‌پردازی‌های متنوع می‌تواند روایت خاصی داشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر بازی Golf Story می‌توان به مسابقات ورزشی آن اشاره کرد که در رویداد‌های خاص در قالب رقابت‌های گلف برگزار می‌شود. در کنار این مسابقات همچنین چالش‌های ویژه دیگری همچون رقابت‌های چمن‌زنی، نبرد ربات‌ها و محاسبه مساحت نیز در بازی دیده می‌شود.

بازی Golf Story  در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و قیمت آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

golf stoy

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده