نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ انتشار دومین قسمت بازی Guardians of the Galaxy اعلام شد

به تازگی تاریخ انتشار قسمت دوم بازی ماجراجویی Guardians of the Galaxy توسط کمپانی تل‌تیل گیمز مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

تاریخ انتشار قسمت بعدی بازی Guardians of the Galaxy اعلام شد و به نظر می‌رسد بازی زودتر از آن‌چه که انتظارش را داشتیم منتشر خواهد شد. طبق گفته کمپانی تل تیل گیمز دومین قسمت از بازی ماجراجویی Guardians of the Galaxy در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) منتشر خواهد شد و عنوانش نیز Under Pressure است.

در این بازی هم مانند بقیه بازی‌های تل‌‎تیل، اتفاقات قسمت دوم تحت تاثیر تصمیماتی که در قسمت اول گرفتید قرار خواهند گرفت. توسعه‌دهنده این بازی همچنین گفت که این قسمت تمرکز خود را روی تلاش‌های محافظین برای استفاده از شیء رازآلود به‌دست‌آمده قرار خواهد داد. توضیحات تل‌تیل گیمز درباره قسمت جدید از این قرار است:

در Under Pressure، محافظین متوجه می‌شوند که نمی‌توانند از گذشته پیشی بگیرند؛ اما شاید اگر یاد بگیرند از قدرت شیء رازآلود جدیدشان استفاده کنند، دیگر نیازی به این کار نباشد. به کمک دوستان قدیمی و هم‌پیمانان جدید، «استارلرد» و دوستانش در کهکشان به دنبال جواب خود می‌گردند. اما تا چه مدت می‌توانند از دست قاتل دیوانه‌واری که در تعقیبشان است فرار کنند؟ و آیا این همه تنش نهفته بالاخره آن‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند؟

این سری بازی براساس سری کمیک‌های «محافظین کهکشان» و فیلم‌های این مجموعه ساخته شده است. بازی Guardians of the Galaxy را می‌توانید روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، آیفون و دستگاه‌های اندرویدی تجربه کنید. شما می‌توانید تمام قسمت‌های این بازی را با قیمت ۲۰ دلار پیش‌خرید کنید یا آنکه بابت هر قسمت آن ۵ دلار بپردازید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده