نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تصاویر جدید فیلم Thor: Ragnarok محل استراحت هالک را نشان می دهد

اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شده است که در آن محل استراحت هالک را در سیاره ساکار نشان می‌دهد.

فروردین امسال، کمپانی مارول سرانجام اولین تریلر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد؛ تریلری که توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکند. در بخش‌هایی از این تریلر، سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک را مشاهده کردیم و اواخر آن نیز شاهد بازگشت شخصیت هالک بودیم. با این حال، شاید سوال شده باشد که وضعیت هالک در این سیاره چگونه است و با او به چه شکلی رفتار می‌شود و در چه مکانی استراحت می‌کند. اخیرا تصاویری از نمایشگاه گالری هنرهای مدرن در کوئینزلند استرالیا منتشر شده است که در آن نسخه کامل ماکت محل سکونت و استراحت هالک در سیاره ساکار دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که استاد بزرگ مصمم است تا با دادن امتیازات متعدد به هالک، او را در این سیاره حفظ کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Hulk Bed

Thor: Ragnarok Hulk Bed

Thor: Ragnarok Hulk Bed

Thor: Ragnarok Hulk Bed

به نظر می‌رسد که حداقل یک صحنه از فیلم Thor: Ragnarok در اتاق خواب هالک جریان داشته باشد که می‌تواند بیانگر این موضوع باشد که چرا او تصمیم ندارد به ثور کمک کند و با او بازگردد. همچنین ممکن است در این فیلم شاهد معرفی شخصیت کایرا (Caiera) باشیم. او معشوقه هالک در سیاره ساکار در کامیک‌های سیاره هالک است که نتیجه آن دو پسر به نام‌های اسکار (Skaar) و هیرو-کالا (Hiro-Kala) می‌شود. به‌دنیا آمدن اسکار می‌تواند باعث بازگشت هالک به سیاره ساکار و ساخت فیلمی مستقل براساس این شخصیت نیز شود. علاوه بر این، ماکت تخت پادشاهی آزگارد در فیلم Thor: Ragnarok نیز در این نمایشگاه حضور داشته است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Asgard Throne Room

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست هم روی فیلمنامه آن کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده