نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تاریخ انتشار بازی Sonic Mania توسط استیم فاش شد

تاریخ انتشار بازی دوبعدی و محبوب کمپانی سگا یعنی Sonic Mania سهوا به وسیله‌ی استیم فاش شد.

کمپانی سگا تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Sonic Mania اعلام نکرده است و اطلاعات ما در این خصوص به عرضه‌ی این اثر در تابستان سال جاری محدود می‌شود. حال و طبق آخرین اخبار بازی، تریلر انتشار یافته در صفحه‌ی مخصوص بازی Sonic Mania در استیم از انتشار آن در ۲۴ مرداد (۱۵ اوت) حکایت دارد.

با توجه به صفحه‌ی رسمی بازی Sonic Mania در استیم، این اثر در تاریخ ۲۴ مرداد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این تاریخ، از پایان تریلر موجود در صفحه‌ی رسمی این بازی در شبکه‌ی استیم به‌دست آمده است که در ادامه می‌توانید تصویر مربوطه را مشاهده کنید.

Sonic Mania

این تاریخ عرضه تنها برای کاربران اروپایی شبکه‌ی استیم به نمایش در آمده است و تریلر بازی در صفحه‌ی کاربران امریکایی استیم به عرضه‌ی بازی در تابستان ۲۰۱۷ اشاره می‌کند. با این حال تاریخ انتشار بازی Sonic Mania تاکنون توسط کمپانی سگا اعلام نشده است و باید تا انتشار اطلاعات رسمی از سوی این کمپانی منتظر ماند.

بازی Sonic Mania در تابستان سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. یک بازی دیگر از مجموعه‌ی محبوب سونیک با نام Sonic Forces هم برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است که در سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده