// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

در این آخر هفته با تجربه Uncharted 4 دو برابر XP کسب کنید

دارندگان بازی Uncharted 4 در این آخر هفته می‌توانند از رویداد XP دوبرابر بخش چند نفره لذت ببرند  و آیتم‌های بازی را نصف قیمت خریداری کنند.

طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو ناتی داگ، سازنده بازی Uncharted 4، اعلام کرده است که از امروز دو رویداد برای این بازی در نظر گرفته شده است. اولین رویداد، رویداد XP دو برابر است که در این آخر هفته کاربران می‌توانند در حالت‌های Survival و رقابتی از XP دو برابر برخوردار شوند.

دومین رویدادی که برای این آخر هفته در نظر گرفته شده است، مربوط به حالت کلاسیک بخش چند نفره بازی Uncharted می‌شود. استودیو ناتی داگ اعلام کرده که نسخه آزمایشی حالت کلاسیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حالت کلاسیک بازی Uncharted 4، شبیه به نسخه دوم است. به عبارتی در این حالت شما از رادار، فروشگاه داخل بازی، آیتم‌های Mystical و موارد دیگر برخوردار نخواهید بود و به صورت خیلی ساده باید به بازی کردن بپردازید. 

همچنین در ادامه گفته شده است که رویداد XP دو برابر نیز برای این حالت در نظر گرفته شده است. استودیو ناتی داگ در این باره می‌گوید:

بازیکنان می‌توانند بار دیگر به نسخه آزمایشی حالت کلاسیک برگردند. جایی که تمرکز روی هسته مبارزات و حرکت‌های بازیکنان است.

در آخر استودیو ناتی داگ اعلام کرده است که تمامی آیتم‌های بازی، با نصف قیمت به فروش خواهند رسید. این آیتم‌ها شامل صندوق‌ها، تانت‌ها، پوسته شخصیت‌های بازی، اسلحه و سایر موارد می‌شوند. همچنین باندل‌های بازی نیز یک سری تخفیف‌هایی را شامل شده‌اند که با توجه به نوع باندلی که انتخاب می‌کنید، تا سقف ۶۷ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. 

همین حالا کنسول خود را روشن کرده و بروزرسانی بازی را دانلود و به تجربه بخش چند نفره بازی Uncharted 4 بپردازید زیرا مدت زمان این دو رویداد تنها تا تاریخ ۹ خرداد (۳۰ می) خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده