نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

جزییات آپدیت ماه می بازی Battlefield 1

آپدیت ماه می بازی Battlefield 1 حمله با سرنیزه اسلحه را سخت‌تر کرده و تغییراتی در راستای تعادل بهتر بازی اعمال می‌کند.

استودیو دایس، سازنده بازی موفق بتلفیلد 1، بامداد امروز لایو استریمی با محوریت این بازی پخش و در آن اطلاعاتی از آپدیت ماه می بازی ارائه کرد. درست است که آپدیت این ماه خیلی ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه نمی‌کند، اما شاهد اعمال یک سری تغییرات مهم در راستای بهبود تعادل بازی هستیم.

یکی از این تغییرات، Operation Playlists نام دارد. پیش از این پس از تمام کردن یک نبرد در بخش Operations، باید به منو اصلی بازی برگشته و از آنجا دوباره وارد نبرد جدیدی می‌شدید. اما از این پس دیگر نیازی به این کار نیست و سرور‌ها این امکان را فراهم خواهند کرد که پس از تمام شدن یک نبرد در این حالت، بتوانید بلافاصله بدون نیاز به رفتن به منو، نبرد بعدی را آغاز کنید.

تغییر مهم بعدی که آپدیت ماه می در بازی اعمال می‌کند، سخت‌تر شدن حمله با سرنیزه است. قطعا اکثر شما در حین تجربه بازی، مورد حمله افرادی که از پشت با سرنیزه به سمت‌تان هجوم آورده‌اند قرار گرفته‌اند یا اینکه خودتان دشمنان را با سرنیزه سلاح کشته‌اید. اما پس از انتشار آپدیت می بازی، استفاده از این سلاح سخت‌تر خواهد شد. چرا که اولا فرد مهاجم که پیش از این در حین دویدن به سمت دشمن با سرنیزه ۱۵ درصد آسیب کم‌تری از برخورد گلوله‌ها و موارد دیگر دریافت می‌کرد، دیگر از این امتیاز بهره نخواهد برد و میزان آسیب وارده شده به وی، مانند دیگر دقایق خواهد بود. علاوه بر این چرخش حین حمله با سرنیزه سخت‌تر خواهد شد. همچنین از این پس قادر خواهید بود به صورت واضح‌تر تشخیص بدهید که فردی در حال حمله به شما با سرنیزه است.

آپدیت ماه می تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال خواهد کرد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • افزایش تعداد بلیط‌های بخش Domination از ۱۰۰ به ۲۰۰
  • از این پس تصاحب پرچم در بخش Conquest امتیاز کم‌تری خواهد داشت اما در عوض نگه داشتن نقاط، امتیاز بیش‌تری به ارمغان می‌آورد
  • تعمیر خودکار از این پس در همه تانک‌ها یکسان و به میزان ۲۰۰ بهبود سلامتی در هر پنج ثانیه خواهد بود
  • تغییر تجهیزات هواپیما‌های The Dogfither و Bomber
  • اسلحه‌های AA از این پس زمانی که برای اهداف زمینی استفاده شوند، بُرد کم‌تری خواهند داشت اما در عوض برد هوایی آن‌ها بیش‌تر شده است.
  • اسلحه‌های ثابتی مثل ضد هوایی که در محیط بازی وجود دارند، از این پس قابل تعمیر خواهند بود. این سلاح‌ها در صورتی که میزان خاصی آسیب دریافت کنند، غیرقابل استفاده می‌شوند و باید تعمیر شوند.

دایس همچنین اعلام کرد که قابلیت Premium Friends که به خریداران نسخه پرمیوم اجازه به اشتراک گذاری DLC‌ها با دوستان را می‌دهد، از امروز تا آغاز رویداد EA Play الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۰ خرداد، فعال خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشار آپدیت ماه می بازی Battlefield 1 اعلام نشده و در صورت ارائه اطلاعات بیش‌تر، آن‌ها را با شما در زومجی به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده