نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

احتمال حضور بازیگران Thirteen Reasons Why و Daredevil در فیلم New Mutants

کمپانی فاکس قرن بیستم در حال مذاکره با بازیگران دو سریال موفق شبکه نت فلیکس برای حضور در فیلم New Mutants است.

کمپانی فاکس قرن بیستم در حال مذاکره با بازیگران مختلفی برای حضور و بازی در فیلم میوتنت‌های جدید (New Mutants) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که این کمپانی در حال مذاکره با دو بازیگر سریال‌های شبکه نت‌فلیکس برای حضور و بازی در دو نقش اصلی این فیلم است. منابع نزدیک به IGN تایید کرده‌اند که رزاریو داوسون، بازیگر نقش کلیر تمپل در سریال Daredevil (دردویل) و سریال Luke Cage (لوک کیج)، در حال مذاکره با این کمپانی برای بازی در نقش دکتر سیسیلیا ریز در فیلم New Mutants است. علاوه بر این، IGN تایید کرد که هنری زاگا، بازیگر نقش برد در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا)، در حال مذاکره برای بازی در نقش میتونتی به نام سان‌اسپات (Sunspot) است.

	Rosario Dawson

دکتر ریز در زمینه تولید محصولات بیولوژیکی فعالیت می‌کند و قرار است به عنوان مربی و مشاور در گروه میوتنت‌های جدید حضور داشته باشد. او به اعضای این گروه کمک می‌کند تا آن‌ها راحت‌تر قدرت و قابلیت‌های خود را درک و از آن استفاده کنند. به تازگی جاش بون، کارگردان فیلم New Mutants، در یک مصاحبه گفته است که این فیلم، یک فیلم کاملا ترسناک در دنیای سینمایی مجموعه مردان ایکس (X-Men) خواهد بود. بون پیش از این حضور شخصیت سان‌اسپات را در این فیلم تایید کرده بود. او توانایی مهار و سپس استفاده از انرژی خورشیدی را دارد و او یکی از قوی‌ترین اعضای فیلم New Mutants خواهد بود.

13 Reasons Why

علاوه بر داوسون و زاگا، میسی ویلیامز برای بازی در نقش ولفسبین (Wolfsbane) و آنا تیلور جوی برای بازی در نقش مجیک (Magik)، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم New Mutants تایید شده است. میراژ (Mirage)، کنون‌بل (Cannonball) و وارلاک (Warlock)، دیگر شخصیت‌هایی هستند که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، اما تاکنون بازیگران این سه شخصیت اعلام نشده است. فیلمبرداری و تولید فیلم New Mutants از ماه جولای (تیر-مرداد) امسال در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. 

فیلم New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فونیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده