نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال وجود بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle با انتشار تصویری قوت گرفت

اولین تصویر هنری از بازی نینتندو سوییچ که طبق شایعات قرار است با محوریت شخصیت Mario و Rabbidهای یوبیسافت باشد، لو رفت.

اخیرا در اخبار بازی اولین تصویر هنری از بازی نینتندو سوییچ کمپانی یوبی سافت که شایعه شده بود با محوریت شخصیت ماریو و خرگوش‌های یوبی‌سافت (Rabbids) ساخته می‌شود، لو رفته است.

این تصویر (که یک Rabbid را در لباس شخصیت Princess Peach به نمایش گذاشته بود) ابتدا از طریق توییتر به نمایش درآمد و پیش از حذف شدن، کاربر FatalFlowey موفق شد آن را ذخیره و به طور گسترده در اینترنت پخش کند. پس از لو رفتن این تصویر، وب‌سایت ComicBook.com با انتشار گزارشی اعلام کرد که صحت تصویر مذکور توسط یکی از منابعش تایید شده و سپس نسخه کامل این تصویر هنری را به اشتراک گذاشت که در پایین می‌توانید آن را تماشا کنید:

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

یوبی سافت هنوز به طور رسمی از بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle رونمایی نکرده؛ اما به نظر می‌رسد این بازی همان پروژه معرفی‌نشده ناشر فرانسوی برای نینتندو سوییچ باشد.

شایعات پیرامون یک بازی با محوریت شخصیت Mario و Rabbidها پیش از عرضه رسمی نینتندو سوییچ به گوش می‌رسید و در ابتدا خبرنگاری به نام لورا کیت دیل شایعه وجود این بازی را در ماه ژانویه (دی-بهمن ۹۵) منتشر کرد. گفته شده این اثر، یک بازی استراتژی و نقش‌آفرینی نوبتی خواهد بود که از حالت همکاری چندنفره محلی پشتیبانی می‌کند و هشت شخصیت قابل بازی دارد: Mario ،Luigi ،Yoshi ،Princess Peach و چهار Rabbid که پوششی مشابه با شخصیت‌های نینتندو به تن کرده‌اند. گفته شده این بازی با انجین Snowdrop یوبی‌سافت ساخته می‌شود که آثاری مانند بازی The Division و بازی South Park: The Fractured But Whole با آن ساخته شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده