// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Land Sliders

با بازی اندروید و آیفون Land Sliders به ماجراجویی برای کشیدن کاراکتر بازی به جهانی رنگارنگ بروید.

برخی بازی‌ها هستند که نوشتن مقدمه در رابطه با آنها کمی مشکل است. بازی‌هایی که نمونه‌ مشابه آنها کمتر دیده شده و در مجموع یک نوآوری ساده محسوب می‌شوند. بازی Land Sliders یکی از همین دست بازی‌ها است که تجربه‌ای متفاوت را نسبت به بازی‌های دیگر در گوشی‌های همراه را ارائه می‌دهد.

جهانی رنگارنگ، کنترل مشکل و شخصیت‌های کارتونی دوست‌داشتنی؛ دیگر از یک بازی موبایل چه انتظاری دارید؟ بازی Land Sliders محصولی متفاوت با کنترلی عجیب و البته روان است که باید آن را تجربه کنید تا به ویژگی‌های مختلف موجود در این بازی پی ببرید. در این بازی با انواع و اقسام قهرمان‌ها همراه می‌شوید تا در سرزمینی رنگارنگ، آن چه را که دوست دارند، جمع‌آوری کنید. در حالی که پسری جوان به‌دنبال جمع‌آوری تکه‌های نقشه است، شخصیت دیگر مانند یک کیک خوشمزه، قصد جمع‌آوری شیرها را دارد.

 بازی Land Sliders

هر شخصیت آیتم‌های منحصر به فردی را جمع می‌کند

با ورود به بازی و فرا گیری اولین آموزش‌ها باید برای روش کنترل بازی تصمیم بگیرید. بازی از دو حالت حرکت دادن شخصیت اصلی یا کنترل جهان بازی پشتیبانی می‌کند که هر کدام از این دو روش چالشی متفاوت را پیش‌روی شما می‌گذارد. هدایت شخصیت اصلی با کمک حرکت انگشت روی نمایشگر انجام می‌شود و باید گفت که این کنترل آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نخواهند بود. در صورتی که انگشت خود را محکم روی نمایشگر بکشید و رها کنید، قهرمان داستان روی زمین سُر خورده و از گوشه‌های نقشه به دره سقوط می‌کند. بازی Land Sliders گیم‌پلی بی‌نهایت دارد و شما باید تا جای ممکن سعی کنید از دست حیوانات وحشی فرار کرده و با جمع‌آوری آیتم‌های مناسب هر شخصیت، یکی پس از دیگری لول‌ها را پشت سر بگذارید. سازندگان همچنین امکان تجربه بازی به صورت عمودی و افقی را داده‌اند و با چرخاندن موبایل یا تبلت، بازی فضای بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد.

طراحی بازی از نقاط قوت Land Sliders است. گرافیک سل شید بازی رنگارنگ و زیبا است و تجربه‌ی این بازی را لذت بخش می‌کند. در کنار آیتم‌هایی برای جمع‌آوری، سکه‌ها نیز اهمیت زیادی برای خریداری آیتم‌های جدید دارند. به ازای هر ۱۰۰ سکه قادر به آزادسازی یک شخصیت هستید که با توجه به قیمت ۰.۹۹ سنتی شخصیت‌ها به نظر معقول می‌رسد. اگر از انجام ماموریت‌ها لذت می‌برید، این بازی نیز ماموریت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما باید در جریان بازی با رفتن روی دایره‌ای زرد رنگ ماموریت را برای انجام تایید کنید. ماموریت‌ها عمدتا از انجام یک‌سری کارهای ساده مانند جمع‌آوری تعداد مشخصی سکه تشکیل شده‌اند و با انجام آنها سکه بیشتری اهدا می‌شود.

 بازی Land Sliders

شخصیت‌های بازی نیز هر کدام به صورت جداگانه قابلیت ارتقاء دارند. با گردآوری تعداد مشخصی از آیتم‌های رها شده افزایش سطح شخصیت‌ها ممکن می‌‌شود. علاوه بر این، در جریان بازی نیز برخی پاور آپ‌ها در نظر گرفته شده که با گرفتن آنها می‌توانید دشمنان را از بین ببرید و سکه‌های  بیشتری را به دست بیاورید. رفتار منحصر به فرد هر یک از دشمنان، تنوع در محیط‌های بازی و همچنین ایجاد تصادفی مراحل و تفاوت تمام مراحل با یکدیگر از جمله خصوصیات این بازی ماجراجویی هستند.

اگر می‌خواهید سرعت عکس‌العمل خودتان را در جهانی متفاوت به چالش بکشید و قصد تجربه یک بازی سرگرم‌کنند با ویژگی‌های پرشمار را دارید حتما بازی Land Sliders را دانلود و تجربه کنید. این بازی رایگان همچنین خریدهای درون برنامه‌ای را شامل می‌شود که در جریان بازی تاثیر چندانی ندارند.

| |

دانلود بازی Land Sliders

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده