نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

کارگردان فیلم مشترک سیلور سیبل و گربه سیاه مشخص شد

کارگردان فیلم مشترک شخصیت‌های «گربه سیاه» و «سیلور سیبل» توسط کمپانی سونی مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

به گفته وب‌سایت IGN، جینا پرینس بیتوود که سابقه کارگردانی قسمت اول سریال «شنل و خنجر» (Cloak and Dagger) را دارد، در حال مذاکره با کمپانی سونی است تا فیلم مشترک شخصیت‌های «گربه سیاه» (Black Cat) و «سیلور سیبل» (Silver Sable) از دنیای مرد عنکبوتی را کارگردانی و بازنویسی فیلمنامه‌ کند. فیلمنامه این فیلم قبلا توسط کریستوفر یاست نوشته شده که نگارش داستان فیلم سینمایی ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را در کارنامه‌اش دارد.

جینا پرینس بیتوود علاوه بر «شنل و خنجر» سابقه ساخت فیلم‌های «فراتر از نورها» (Beyond the Lights) و «زندگی مخفی زنبورها» (The Secret Life of Bees) را دارد. پرینس بیتوود اولین زن آفریقایی-آمریکایی خواهد بود که یک فیلم از دنیای مارول را کارگردانی می‌کند و اولین زنی که پس از لکسی الکساندر، کارگردان «مجازاتگر: منطقه جنگ» (Punisher: War Zone)، یک فیلم مارول را به تنهایی کارگردانی خواهد کرد.

صحبت‌ها در رابطه با فیلم اختصاصی «سیلور سیبل» و «گربه سیاه» از زمستان گذشته که حرف از ساخت فیلم «ونوم» شد، قوت گرفتند. هر دوی این فیلم‌ها هیچ ارتباطی با اشتراک‌گذاری شخصیت «مرد عنکبوتی» بین مارول و سونی ندارد و سونی قصد دارد دنیای سینمایی خود را بسازد که سال ۲۰۱۸ با فیلم سینمایی «ونوم» (Venom) شروع خواهد شد.

«گربه سیاه/ فیلیشیا هاردی» یک دزد است و «سیلور سیبل/ سیلور سیبلینووا» نیز مزدوری است که به دنبال جنایتکاران جنگی می‌رود. هر دوی این شخصیت‌ها در دوره‌ای با مرد عنکبوتی متحد شده‌اند و حتی گربه سیاه مدتی با «پیتر پارکر» رابطه عاشقانه داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده