// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

AOC مانیتور گیمینگ 240 هرتزی AGON AG251FG را معرفی کرد

کمپانی AOC از نمایشگر گیمینگ و ۲۴۰ هرتزی AG251FG از سری AGON رونمایی کرد.

کمپانی تایوانی AOC پس از معرفی AG251FZ این‌بار با سری AGON و با نمایشگر AG251FG با قابلیت G-Sync بازگشته است. این مانیتور هم مانند مدل قبلی از نرخ تازه‌سازی خیره‌کننده‌ی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند. در بدترین حالت، این محصول فقط یک نمایشگر فول اچ‌دی است که بیش از ۵۰۰ پوند برایتان هزینه دارد.

AOC AGON AG251FG 240Hz G-Sync Monitor

آلفونسو کلمنته، مدیر محصول AOC، می‌گوید:

ما در AOC اهمیت محصولات انویدیا را از نظر علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای درک می‌کنیم. با پیشرفت فناوری کارت‌های گرافیکی، بازی‌های ویدیویی نیز سال به سال بهبود می‌یابند. به همین دلیل ما در حال عرضه‌ی محصولی با قابلیت پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا برای بهترین نمایشگر ۲۴۰ هرتزی خود هستیم.

انجام بازی به صورت حرفه‌ای و رقابتی، نیاز به سخت‌افزار پرقدرت دارد. بدون هیچ تردیدی AGON AG251FG چنین دستگاهی است.

پنل AGON AG251FG

این نمایشگر از یک پنل Full-HD TN با سایز ۲۴.۵ اینچ تشکیل شده است و بسیار بزرگ‌تر از نمایشگرهای ۲۴ اینچی به نظر می‌رسد. نسبت تصویر آن ۱۶ به ۹ با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل است. با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و ماژول داخلی G-Sync، شما می‌توانید بهترین تجربه‌ی گیمینگ ممکن را داشته باشید. زمان پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه و ویژگی NVIDIA ULMB باعث می‌شوند تا موشن بلور و تاری در تصاویر به حداقل ممکن کاهش یابد. در نتیجه گیمرها می‌توانند از تصاویری واضح، حتی در سریع‌ترین حرکات، لذت ببرند.

AOC AGON AG251FG 240Hz G-Sync Monitor

امکانات ویژه

این مانیتور در کنار قابلیت G-SYNC امکانات دیگری را هم با هدف بهبود تجربه‌ی گیمینگ فراهم می‌کند. AGON AG251FG از پایه‌ی اختصاصی AOC به نام Ergo Dial Base بهره می‌برد که امکان تنظیم زوایای افقی، عمودی و ارتفاع را به کاربر می‌دهد. این محصول همچنین گیره‌ای برای نگهداری هدست و دستگیره‌ی حمل و نقل دارد.

جهت جلوگیری از خستگی چشم در هنگام انجام بازی‌های طولانی مدت، فناوری AOC Flicker Free پرش تصاویر را به حداقل می‌رساند و حالت Low Blue Light طول موج‌های کوتاه و مضر نور آبی را کاهش می‌دهد. یک مزیت دیگر این مانیتور در محیط‌های تاریک در بازی‌ها، تنظیمات Shadow Control است که به گیمرها این امکان را می‌دهد تا مناطق بسیار تاریک را بدون اثرگذاری بر دیگر قسمت‌های تصویر، روشن کنند.

AOC AGON AG251FG 240Hz G-Sync Monitor

مشخصات

  • مدل: AG251FG
  • صفحه‌نمایش: ۲۴.۵ اینچ با پنل TN و فرکانس ۲۴۰ هرتز
  • رزولوشن: ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل
  • فناوری همگام‌سازی: G-SYNC
  • درگاه‌های ورودی و خروجی: یک HDMI، یک دیسپلی‌پورت، چهار درگاه USB 3.0، خروجی صدا، ورودی میکروفون
  • امکانات خاص: پایه‌ی ارگونومیک، حالت NVIDIA ULMB، بلندگوهای استریو، زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه

قیمت و تاریخ عرضه

مانیتور AOC AGON AG251FG در آگوست ۲۰۱۷ (مرداد و شهریور ۱۳۹۶) با قیمت ۵۱۹ پوند در دسترس خواهد بود. 

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانتیور گیمینگ ال جی، مانیتور BenQ، مانیتور کامپیوتر ایسوس، مانیتور اچ پی، دل و مانیتور ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده