نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

جزئیات بسته الحاقی Gunrunning بازی GTA Online مشخص شد

راک‌استار جزئیات آپدیت جدید بازی GTA Online با محوریت قاچاق اسلحه را رونمایی کرد.

استودیو راک استار در جدیدترین اخبار بازی از آپدیت بخش چندنفره بازی GTA 5 که با نام GTA Online شناخته می‌شود رونمایی کرد. این آپدیت شامل بسته الحاقی Gunrunning است که محتوای فراوانی دارد و قرار است در ماه ژوئن (خرداد-تیرماه) در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

راک‌استار اطلاعات فراوانی در مورد جزئیات بسته الحاقی Gunrunning به اشتراک نگذاشت؛ اما همان‌طور که از نام این بسته پیداست، به لطف جدیدترین آپدیت بازی GTA Online می‌توانید صنعت قاچاق اسلحه به راه بیندازید. این صنعت بر مبنای آپدیت‌های قبلی Executives and Other Criminals و Bikers ساخته شده و قرار است یک فعالیت جنایی دیگر را به بازی اضافه کند.

راک‌استار در توضیحات رسمی بسته Gunrunning بازی GTA Online می‌گوید:

در حالی که یک سری از جنایتکاران از طریق حمل و نقل هوایی به تجارت محموله‌های ویژه می‌پردازند و موتورسواران چرم‌پوش با تسخیر بزرگراه‌ها به قاچاق کالاهای مصرفی پرداخته‌اند، فرصت‌های جدید سودآور و به همان اندازه مخربی به شکل شبکه‌های مخفی زیرزمینی فراهم شده‌اند که می‌توانند تحت کنترل جنایتکاران لوس سانتوس و بلین قرار بگیرند.

در بلین شاهد «دریچه‌هایی» خواهیم بود که در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. این دریچه‌ها دارایی‌های عجیبی هستند که با تصاحب آن‌ها می‌توانید سلاح‌ها و وسایل نقلیه نظامی را در آن‌ها نگهداری کنید. بازیکنان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های قاچاق اسلحه، امتیاز دریافت کنند.

راک‌استار به زودی اطلاعات جدیدی را در مورد بسته الحاقی Gunrunning که شامل سلاح‌های جدید، ارتقاها و وسایل نقلیه تازه می‌شود، به اشتراک خواهد گذاشت. یک زره‌پوش آبی-خاکی و مدل مسلح Tampa از وسایل نقلیه جدید این بسته الحاقی محسوب می‌شوند که می‌توانید در تصاویر پایین آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی GTA Online

در دیگر اخبار بازی GTA V، فروش این بازی جهان باز از مرز ۸۰ میلیون نسخه عبور کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده