// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ عرضه بازی Hello Neighbor اعلام شد

کمپانی تاینی‌بیلد گیمز تاریخ عرضه بازی Hello Neighbor را اعلام کرد.

در مهر ماه سال ۱۳۹۴ بازی Hello Neighbor، محصول مشترک استودیو داینامیک پیکسلز و کمپانی تاینی‌بیلد گیمز (ناشر بازی SpeedRunners و سازنده بازی No Time to Explain) معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور با تایید عرضه نسخه ایکس‌باکس وان، تاریخ عرضه بازی Hello Neighbor را اعلام کرده است.

با استناد به گفته کمپانی TinyBuild Games، بازی Hello Neighbor در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان در این بازی باید به صورت مخفیانه وارد خانه همسایه مرموز شده و پرده از راز‌های او بر‌دارند. اما انجام این امر چندان آسان نیست زیرا که همسایه دارای هوش مصنوعی پیشرفته بوده و بر‌اساس اعمال بازیکنان دچار تغییر و تحول می‌شود. او برای امن نگه داشتن خانه‌اش از انواع تله‌ها استفاده می‌کند. در ویدیویی که به منظور معرفی سیستم هوش مصنوعی بازی Hello Neighbor منتشر شده، با حالت‌های مختلف همسایه و نحوه یاد‌گیری روش‌های مقابله با اقدامات بازیکنان آشنا می‌شوید. این ویدیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تا‌کنون چهار نسخه آلفای Hello Neighbor منتشر شده که اولین نسخه رایگان بوده و تجربه دیگر نسخه‌ها مستلزم پرداخت مبلغ ۲۵ دلار است. به افرادی که این مبلغ را پرداخت کنند در زمان انتشار یک نسخه از بازی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بازی مذکور الفای اول را دریافت کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده