نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱

انتشار اولین تریلر بازی Far Cry 5

کمپانی یوبی سافت همان‌طور که وعده داده بود، اولین تریلر بازی Far Cry 5 را منتشر کرد.

از مدت‌ها پیش شایعه‌های مختلفی پیرامون بازی Far Cry 5 منتشر می‌شد و چندی پیش یوبیسافت رسما این بازی را در کنار بازی‌های دیگری چون نسخه جدید Assassin's Creed و The Crew 2 تایید کرد. پیش از این شایعه شده بود که فارکرای 5 احتمالا در غرب وحشی جریان خواهد داشت؛ اما یوبی‌سافت چند روز پیش اولین تصویر هنری از این بازی را منتشر و اعلام کرد که بازی در دوران مدرن روایت خواهد شد. حال این شرکت فرانسوی اولین تریلر رسمی از بازی را نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

یوبی سافت همچنین تریلرهای دیگری نیز با محوریت معرفی اعضای گروه مقاومت منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

تریلر معرفی شخصیت Mary May:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تریلر معرفی شخصیت Nick Rye:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تریلر معرفی شخصیت Jerome Jeffries:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Far Cry 5 قرار است در تاریخ ۸ اسفند ۹۶ (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.فارکرای 5 یک بازی جهان باز خواهد بود و می‌توانید دنیای بازی را به تنهایی یا همراه با یکی از دوستان‌تان در حالت Co-Op بگردید. همچنین در این بازی شاهد ویرایشگر نقشه خواهیم بود و این ابزار، قرار است در نسخه جدید فارکرای تکمیل‌تر از قبل وجود داشته باشد. در این بازی شما در نقش یک مامور جوان بازی خواهید کرد که باید مانع از تصرف منطقه هوپ توسط گروهی خاص شود. از آنجایی که ارتباط این منطقه با دیگر شهر‌ها قطع شده، تنها راه شما تشکیل گروه مقاومت و دفاع از شهر به کمک دیگر ساکنین آن است.

در این راستا شما در مناطق مختلفی از مزارع گرفته تا کوه‌ها و جنگل با دشمن مبارزه خواهید کرد و می‌توانید از وسایل نقلیه مختلفی مثل ماشین، قایق و هواپیما استفاده کنید. علاوه بر این امکان تربیت نیرو‌های مبارزه جدید نیز در بازی وجود دارد.

شما می‌توانید ویدیو‌های منتشر شده از منطقه هوپ، مکانی که بازی در آن جریان دارد، را در زومجی تماشا کنید. همچنین احتمالا در جریان نمایشگاه E3 2017 و کنفرانس یوبی‌سافت، اطلاعات بیش‌تری نیز از این بازی ارائه می‌شود.

نظرات خود را در مورد تریلر بازی Far Cry 5 با زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده