// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

رایگان شدن بسته‌ های الحاقی بازی COD: Black Ops III به مدت یک ماه

از آخر ماه جاری میلادی، کاربران نسخه پی‌سی بازی Call of Duty: Black Ops III می‌توانند بسته‌های الحاقی آن را به رایگان تجربه کنند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بازی Call of Duty: Black Ops 3 را روی رایانه‌های شخصی خریداری کرده‌اند ولی به هر دلیلی قادر به تجربه بسته‌های الحاقی آن نشده‌اند، خوشحال باشید؛ زیرا از پایان ماه جاری میلادی، تمامی بسته‌های الحاقی این بازی به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران استیم قرار خواهد گرفت. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، از ساعت ۹:۳۰ شب سه‌شنبه ۹ خرداد (۳۰ می) به وقت ایران، دارندگان بازی Call of Duty: Black Ops III روی پی‌سی می‌توانند چهار بسته الحاقی Awakening ،Eclipse ،Descent و Salvation را به مدت ۳۰ روز رایگان تجربه کنند. این گفته بدین معنا است که در کنار ۱۲ نقشه بازی، ۱۶ نقشه دیگر برای یک ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه گفته شده است که کاربرانی که بعضی از بسته‌های الحاقی بازی را به صورت جداگانه خریداری کرده‌اند، با بازی کردن در نقشه‌های مربوط به بسته‌های خریداری‌شده، از قابلیت XP دوبرابر برخوردار خواهند شد. حال اگر سیزن پس بازی را در اختیار داشته باشید، در تمامی نقشه‌های بازی (حتی نقشه‌های اصلی) می‌توانید از قابلیت XP دوبرابر لذت ببرید.

در روز موعود، استیم شما به صورت خودکار شروع به دانلود بسته‌های الحاقی خواهد کرد. اگر علاقه‌ای به دانلود بسته‌های الحاقی این بازی ندارید، در ساعت ۹:۳۰ شب ۹ خرداد می‌توانید به بخش بسته‌های الحاقی بازی خود در شبکه استیم بروید و گزینه مربوط به نصب بسته‌های الحاقی را بردارید. متاسفانه اعلام نشده است که تاریخ پایان این رویداد دقیقا چه زمانی است. البته با اعلام ۳۰ روزه بودن این رویداد می‌توان نتیجه گرفت که کاربران تنها تا ساعت ۹:۳۰ شب دوشنبه ۸ تیر (۲۹ ژوئن) به وقت ایران برای تجربه بسته‌های الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops III زمان در اختیار دارند. 

ظاهرا این رویداد تنها در دسترس کاربران پی‌سی است و گفته نشده که آیا کاربران این بازی روی کنسول‌های نسل هفتم و هشتم هم از این مزایا برخوردار هستند یا خیر. در این میان، نکته‌ی مهم این است که نقشه‌های بخش زامبی در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد و تنها نقشه‌های بخش چندنفره در دسترس خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده