نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Kong: Skull Island اعلام شد

کمپانی برادران وارنر رسما تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتال و خانگی فیلم Kong: Skull Island را رسما تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ ژوئن امسال (۳۰ خرداد) و نسخه خانگی هم که شامل نسخه بلوری، سه‌بعدی، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر) منتشر شود. نسخه خانگی فیلم Kong: Skull Island دارای ویژگی‌هایی چون توضیحات کارگردان، مراحل خلق کینگ کونگ و دلیل اینکه او چرا پادشاه این جزیره است، فایل‌های ویدیویی و تصویری کمپانی مونارچ، سفر به جزیره جمجمه با تام هیدلستون، تصاویری که بری لارسون با دوربین خود از کشور ویتنام گرفته است و همچنین صحنه حذف‌شده فیلم، است. همچنین نسخه ویژه و با قاب فلزی این فیلم هم به صورت انحصاری توسط فروشگاه بست بای منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی و نسخه ویژه فیلم Kong: Skull Island را مشاهده کنید:

Kong: Skull Island

Kong: Skull Island

فیلم Kong: Skull Island به کارگردانی جردن وت رابرتز، در اسفند سال گذشته به روی پرده رفت. بودجه ساخت آن ۱۸۵ میلیون دلار اعلام شده است و فیلم تاکنون موفق شده ۱۶۷ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۵۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز با نام MonsterVerse بوده است که با اکران فیلم Godzilla (گودزیلا) در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. فیلم Godzilla: King of The Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) فیلم‌های بعدی این مجموعه هستند که به ترتیب در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸)  و ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهند شد.

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده