نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Kingdom Come: Deliverance از پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد

استودیو وارهورس اعلام کرد که بازی Kingdom Come: Deliverance از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو وارهورس جزئیات بیشتری را از نسخه‌ کنسولی بازی Kingdom Come: Deliverance ارائه کرده است که از پشتیبانی این اثر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو حکایت دارد.

استودیوی وارهورس تایید کرد که در حال کار بر روی یک حالت گرافیکی جدید برای استفاده‌ از قدرت اضافی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو است و به‌طور قطع آنها هیچ برنامه‌ای برای تعدیل کردن بخشی از بازی برای تجربه روی هدست پلی‌ استیشن VR یا دستگاه‌های مشابه ندارند. این هفته هم استودیوی وارهورس به سوالات کاربران پیرامون بازی در دست ساخت خود پاسخ دادند. این استودیو در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو و پشتیبانی بازی از این کنسول اعلام کرد:

با اینکه جزئیات زیادی پیرامون نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو بازی در دست نیست ولی قطعا وضوح تصویر بالاتر و تنظیمات گرافیکی بیشتری را در این نسخه شاهد خواهیم بود.

بر اساس اعلام استودیو وارهورس، محتویات پایه دو نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو و پلی‌استیشن 4 بازی یکسان خواهد بود و تفاوت این دو تنها به گرافیک بهبو‌د‌یافته‌ی بازی در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو خلاصه می‌شود.

وارهورس در خصوص توسعه‌ی نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی گفت که آنها تجربه‌ی این ژانر از بازی‌ها در واقعیت مجازی را توصیه نمی‌کنند و بر این اساس علاقه‌ای به کار روی این نسخه از بازی نخواهند داشت.

بازی Kingdom Come: Deliverance یک بازی اول شخص نقش‌ آفرینی قرون وسطایی است که تجربه‌ی یک ماجراجویی تازه در دنیای پهناور بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیستم مبارزه‌ی بازی با همکاری کارشناسان هنر‌های رزمی بر پایه‌ی تکتیک‌های مبارزه در قرون وسطا طراحی شده است و این بازی اکنون با سرپرستی دنیل واورا، از خالقان مجموعه‌ی محبوب مافیا مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.  

ساخت بازی Kingdom Come: Deliverance نخستین بار با تامین مالی و کمک اعضای وب‌سایت کیک‌استارتر کار خود را آغاز کرد و پس از سپری کردن تاخیر‌های بوجود آمده، برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در سال جاری برنامه‌ریزی شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده