نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Rime

همزمان با انتشار بازی ماجراجویی Rime، استودیو تکیلا ورکس تریلر هنگام عرضه این بازی را نیز منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Rime، ساخته استودیو تکیلا ورکس، امروز برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. این بازی همچنین برای نینتندو سوییچ نیز در آینده عرضه خواهد شد. بازی Rime اولین بار در سال ۲۰۱۳ با نام Echoes of Siren معرفی شد. در ابتدا این بازی قرار بود با حمایت مایکروسافت ساخته شود اما پس از مدتی مایکروسافت تصمیم گرفت تا حمایت خود از بازی را قطع کند و پس از آن کمپانی سونی سراغ این اثر رفت و Rime قرار بود به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 ساخته شود. با این حال همکاری تکیلا ورکس و سونی نیز خیلی خوب پیش نرفت تا اینکه در نهایت سال گذشته این استودیو تصمیم گرفت تا حقوق ساخت بازی را از سونی دریافت کرده و خودش بازی را بسازد و پس از مدتی هم کمپانی‌های سیکس فوت و گری باکس وظیفه انتشار این بازی را برعهده گرفتند.

Rime یک بازی ماجراجویی تک‌نفره است و در آن نقش پسری را ایفا خواهید کرد که پس از غرق شدن کشتی‌اش، وارد یک جزیره می‌شود و باید برای فرار از آنجا تلاش کند. وظیفه شما در بازی حل کردن پازل‌های مختلف است که هریک مکانیزم متفاوتی دارند. همچنین این بازی دنیای بسیار رنگارنگی داشته و از رنگ‌های شاد در طراحی آن استفاده شده است. Rime با قیمت ۳۰ دلار برای پلتفرم‌های مذکور منتشر شده و در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده