// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Crackdown 3 از Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد

در جریان توییت جدید حساب کاربری بازی Crackdown، بازی Crackdown 3 از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از بازی‌های انحصاری پلتفرم ایکس‌باکس که مدتی است از آن خبری منتشر نشده، بازی Crackdown 3 است که تمامی مخاطبان انتظار دارند در نمایشگاه E3 2017 تاریخ عرضه دقیق این بازی اعلام شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری Crackdown در جریان یک توییت اعلام کرده است که بازی Crackdown 3 از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند.

از این‌رو به واسطه‌ی قابلیت Xbox Play Anywhere، کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند با خرید نسخه‌ی دیجیتالی بازی Crackdown 3 این بازی را از فروشگاه مایکروسافت خود روی ویندوز ۱۰ دانلود کرده و همزمان با کاربران ایکس‌باکس وان به بازی کردن بپردازند. حال نکته‌ی دیگری که در این میان وجود دارد این است که این بازی تمام آنلاین، آیا از قابلیت کراس-پلی بین بازیکنان پی‌سی و ایکس‌باکس وان برخوردار است؟ 

برای بازی به سبک Crackdown 3 انجام این کار می‌تواند مخاطبان بیشتری را به سمت بازی جذب کرده و کاربران ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی با دوستان خود روی پلتفرم دیگر به بازی کردن بپردازند.

با این حال باید تا نمایشگاه E3 2017 منتظر بمانیم و ببینیم آیا بالاخره تاریخ عرضه بازی Crackdown 3 اعلام خواهد شد یا نه. همچنین این بازی از چه ویژگی‌هایی برای کاربران دو پلتفرم برخوردار است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده