نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

تاریخ انتشار بازی Divinity: Original Sin 2 اعلام شد

استودیو لارین تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی موردانتظار Divinity: Original Sin 2 را اعلام کرد.

بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده است که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو لارین، سازنده بازی Divinity: Original Sin 2، اعلام کرد که نسخه نهایی این اثر در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پی‌سی منتشر خواهد شد. در حالی که نسخه اول بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد، هنوز نسخه دوم برای کنسول‌ها تایید نشده است.

بازی Divinity: Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. همچنین استودیو لارین همزمان با اعلام تاریخ انتشار بازی، آپدیت جدیدی هم برای نسخه Early Access آن منتشر کرده است که روابط بین کاراکتر‌ها و سیستم ساخت آیتم‌ها و شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن دو منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند.

بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده