// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ تایید شد

کپکام اعلام کرده است که بازی Monster Hunter XX برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام، سازنده بازی Monster Hunter XX، اعلام کرد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه گفته شده است که اطلاعات بیشتر حول این موضوع در Monster Hunter Championship 2017 که در تاریخ ۶ خرداد (۲۷ می) برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ۷:۳۰ صبح لایو استریم مربوط به اطلاعات تکمیلی بازی Monster Hunter XX را که شامل تاریخ عرضه بازی در ژاپن می‌شود از طریق کانال یوتیوب تماشا کنند. بازی Monster Hunter XX در ابتدا در سال ۲۰۱۶ معرفی و سپس در ماه مارس ۲۰۱۷ برای پلتفرم نینتندو 3DS در ژاپن عرضه شد. با اینکه طرفداران غربی این بازی هنوز منتظر اعلام تاریخ عرضه نسخه 3DS هستند، ظاهرا کاربران غربی نینتندو سوییچ نیز باید به جمع منتظران این بازی در غرب اضافه شوند.

با توجه به گزارش مالی کمپانی کپکام، بازی Monster Hunter XX توانسته است ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. البته کپکام در ادامه اعلام کرده بود که فروش اولیه این بازی از نظر آن‌ها غیرقابل قبول است و امیدوارند در آینده این بازی بتواند علمکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده