// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition برای iOS معرفی شد

بازی موبایل Street Fighter IV: Champion Edition برای آیفون و آیپد معرفی شد.

تا به حال نسخه‌هایی از مجموعه Street Fighter نظیر بازی موبایل Street Fighter II، بازی موبایل Street Fighter IV و بازی موبایل Street Fighter IV: Bolt برای سیستم عامل iOS عرضه شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی کپکام، سازنده بازی موبایل Street Fighter IV، نسخه‌ای جدید به نام Street Fighter IV: Champion Edition را برای سیستم‌عامل iOS معرفی کرده است.

بازی موبایل Street Fighter IV: Champion در واقع نسخه ارتقا یافته بازی موبایل Street Fighter IV است که در زمینه‌های بصری پیشرفت کرده و سه شخصیت جدید نیز به بازی اضافه شده است. همچنین اعلام شده که این نسخه از گوشی‌های موبایل و تبلت‌های تازه به بازار عرضه‌شده با صفحه‌نمایش عریض‌تر هم پشتیبانی می‌کند. در ادامه، کمپانی کپکام اعلام کرده است که این سه شخصیت جدید، ایبوکی، پویزن و داندلی هستند که مجموع شخصیت‌های بازی آیفون Street Fighter IV: Champion را به عدد ۲۵ می‌رسانند. 

این بازی موبایل دارای بخش چندنفره است که از طریق وای-فای می‌توانید به بازی کردن بپردازید یا از طریق مسابقات آفلاین به مبارزه با هوش مصنوعی مشغول شوید. نحوه بازی کردن هم بدین صورت است که روی صفحه‌نمایش، چهار دکمه مربوط به D-Pad را مشاهده خواهید کرد که به شما اجازه می‌دهد شخصیت بازی را کنترل کنید و اگر از کنترلرهای بازی برخوردار هستید، در صورت پشتیبانی، می‌توانید از طریق آن‌ها به بازی کردن بپردازید. 

در آخر کمپانی کپکام اعلام کرده است که بازی مبارزه‌ای Street Fighter IV: Champion در تابستان امسال عرضه خواهد شد و متاسفانه تاریخ عرضه دقیق‌تر و قیمت این بازی از سوی کمپانی ژاپنی اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده