نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Beyond Good And Evil 2 در E3 2017 حضور نخواهد داشت

میشل انسل ضمن تایید غیبت بازی Beyond Good And Evil 2 در E3 2017، از انتشار اطلاعات بیش‌تر از بازی طی سال جاری خبر داد.

از مدت‌ها پیش شایعه‌ها و اخبار متعددی مبنی بر ساخته شدن بازی Beyond Good And Evil 2 به گوش می‌رسید و چندی پیش یوبی سافت رسما اعلام کرد که این بازی در دست ساخت است. حال طرفداران زیادی امیدوار بودند که این بازی در جریان نمایشگاه E3 2017 و در کنفرانس یوبی‌سافت، رونمایی شود که حال مشخص شده چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. میشل انسل، سازنده بازی، با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که این بازی در E3 2017 حضور نخواهد داشت. با این حال وی وعده داد که تا پایان سال ۲۰۱۷، شاهد ارائه اطلاعات بیش‌تری از این اثر خواهیم بود.

متن پست منتشر شده توسط انسل به شرح زیر است:

به نظرم E3 بهترین جای ممکن برای نشان دادن بازی Beyond Good And Evil 2 نیست. ولی ما روی بازی کار می‌کنیم و قطعا امسال اخباری از آن را خواهید شنید.

بازی Beyond Good And Evil 2 اولین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد اما پس از آن وارد یک سکوت خبری شده و اطلاعاتی از آن ارائه نشد. همچنین در طول این سال‌ها، سازندگان چند نسخه آزمایشی از بازی ساخته‌اند که به دلیل مشکلات فنی این نسخه‌ها به سرانجام نرسیده است. با این حال انسل در ماه اکتبر سال گذشته اعلام کرد که تمامی مشکلات فنی موجود حل شده و بازی رسما در دست ساخت قرار دارد.

Beyond Good And Evil 2 تنها بازی نیست که انسل روی آن کار می‌کند و این بازی‌ساز بازی دیگری به اسم Wild نیز در دست توسعه دارد. این بازی در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده