نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

شخصیت Red Hood به زودی به Injustice 2 اضافه می‌شود

استودیو ندررلم اعلام کرد که شخصیت رد هود به زودی به بازی مبارزه‌ای Injustice 2 اضافه خواهد شد.

بازی مبارزه‌ای Injustice 2 چندی پیش منتشر شد و توانست نمره‌های عالی نیز دریافت کند. حال استودیو ندررلم، سازنده بازی، قصد دارد با انتشار محتویات جدید برای این اثر، آن را بیش از پیش بزرگ‌تر و بهتر کند. در همین راستا این استودیو در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که شخصیت رد هود به عنوان اولین شخصیت جدید بازی به زودی به بازی Injustice 2 اضافه خواهد شد. این خبر را اولین بار اد بون، سازنده بازی، با انتشار توییت کوتاهی اعلام کرد و پس از آن وی گفت که اولین تریلر از گیم‌پلی شخصیت رد هود، در جریان تورنومنت بازی‌های مبارزه‌ای Combo Breaker که ۷ خرداد برگزار خواهد شد، منتشر می‌شود.

رد هود

با اینکه هنوز تاریخ دقیق اضافه شدن این شخصیت به بازی مشخص نیست، ولی با توجه به انتشار تریلر گیم‌پلی وی در روز یکشنبه، انتظار می‌رود که در آینده خیلی نزدیک شاهد اضافه شده وی به بازی باشیم. رد هود به عنوان یکی از سه کاراکتر موجود در Fighter Pack 1 به بازی اضافه خواهد شد. دو شخصیت دیگر این بسته ساب زیرو از بازی Mortal Kombat و استارفایر هستند. هنوز زمان عرضه یا قیمت این بسته مشخص نشده است اما خریداران نسخه‌های دیلاکس بازی، به رایگان آن را دریافت خواهند کرد.

بازی Injustice 2 در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند، نه تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیند گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

شما همچنین می‌توانید در نیم‌نگاهی جذاب مبارزه آرش عیاری و نادر امرایی را در این بازی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده