نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار پوستر IMAX فیلم The Mummy

کمپانی یونیورسال اخیرا پوستر IMAX فیلم مورد انتظار مومیایی (The Mummy) را منتشر کرده است.

حدود دو هفته دیگر اکران جهانی فیلم The Mummy آغاز خواهد شد. این فیلم، اولین فیلم دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال خواهد بود. نام این دنیای سینمایی قرار است جهان تاریک (Dark Universe) باشد و فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) دومین فیلم این دنیای سینمایی خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. مدتی پیش کمپانی یونیورسال تریلر پایانی فیلم The Mummy را منتشر کرد. حال این کمپانی اولین پوستر IMAX این فیلم را منتشر کرده است که مانند پوسترهای قبلی، تمرکز آن روی تام کروز است.

این پوستر که توسط وب‌سایت کولیدر منتشر شده، تام کروز را نشان می‌دهد که وارد مقبره‌ای مخوف می‌شود که در آنجا تابوت پرنسس آمنت حضور دارد. در این صحنه، گروهی وارد مقبره باستانی می‌شوند که تابوت دختر خیانت‌کار پادشاه در آنجا قرار دارد. آمنت قرار است پس از رهایی از این مقبره، با استفاده از قدرت تاریک و شیطانی خود پنجره جدیدی را به دنیای خدایان و هیولاها باز کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Mummy IMAX Poster

در دنیای سینمایی Dark Universe قرار است شاهد هیولاهای قدیمی مختلفی از جمله آقای هاید، مرد نامرئی، مرد گرگ نما و فرانکشتاین باشیم. اخیرا یونیورسال حضور خاویر باردم و جانی دپ را در فیلم‌های آینده این مجموعه تایید و اعلام کرده است. باردم در نقش فرانکنشتاین و دپ در نقش مرد نامرئی، در دنیای سینمایی Dark Universe به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این، راسل کرو نیز نقش دکتر جکیل/آقای هاید را بر عهده دارد. همچنین کارگردانی فیلم Bride Of Frankenstein بر عهده بیل کاندن، کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) خواهد بود. با این وجود تاکنون بازیگر نقش عروس فرانکشتاین انتخاب و معرفی نشده است.

کارگردانی فیلم The Mummy بر عهده الکس کورتزمن بوده است. تام کروز، راسل کرو، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق پیش بینی‌های منتشر شده، فیلم The Mummy در سه روز نخست اکران خود حدود ۴۰ میلیون دلار خواهد فروخت که بسیار پایین‌تر از انتظارات است. بودجه ساخت این فیلم حدود ۱۲۵ میلیون دلار بوده و یونیورسال امیدوار است این فیلم بتواند عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که علاوه بر کرو، کروز و والیس نیز برای ایفای نقش دوباره در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی Dark Universe بازگردند.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن امسال (۱۹ خرداد) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده