// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

حجم بازی Arms اعلام شد

یک کار‌بر وب‌سایت ردیت حجم نسخه دیجیتالی بازی Arms را اعلام کرد.

بازی Arms در هفته دوم ماه ژانویه سال جاری و در خلال مراسم رونمایی از نینتندو سوییچ معرفی شد و به عنوان یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال اول این کنسول لقب گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یکی از اعضای وب‌سایت ردیت با نام کار‌بری aftheblackguy، تصویری از صفحه بازی مذکور در فروشگاه مجازی نینتندو منتشر کرده که با استناد به آن، فضای مورد‌نیاز این بازی ۲.۲ گیگا‌بایت است.

تصویر منتشر شده مر‌بوط به نسخه بریتا‌نیایی بازی Arms است؛ با این حال انتظار می‌رود که نسخه مر‌بوط به دیگر مناطق نیز حجم مشابهی از کنسول Nintnedo Switch را اشغال کند. تصویر مذکور که علاوه بر حجم این بازی شامل اطلاعات دیگری از جمله قیمت در بریتانیا، زبان‌های پشتیبانی‌شده و تعداد بازیکنان می‌شود، در زیر قابل مشاهده است:

بازی Arms

حافظه داخلی کنسول نینتندو سوییچ ۳۲ گیگا‌بایت است که تجربه بازی Arms مستلزم خالی بودن حدود‌ا هفت در‌صد از آن است. این در حالی است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Mario Kart 8 Deluxe به تر‌تیب ۴۲ درصد (۱۳.۴ گیگا‌بایت) و ۲۱ درصد (۶.۷۵ گیگا‌بایت) از فضای ذخیره‌سازی کنسول را اشغال می‌کنند. ظرفیت پایین حافظه داخلی یکی از نقاط ضعف جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو است که خوش‌بختانه به واسطه ویژگی پشتیبانی از رم میکرو SD تا حجم دو ترا‌بایت، می‌توان آن را نا‌دیده گرفت.

کمپانی Nintendo پیش از این در قالب تریلر‌های متعدد به معرفی شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی Arms پرداخته است. جدید‌ترین تریلر منتشر شده مربوط به شخصیت Helix است که در روز‌ دهم اردیبهشت منتشر شد. علاقه‌مندان به بازی Arms می‌توانند دموی این بازی موسوم به Global Testpunch را که در ساعت‌های مختلف دو بازه زمانی ۲۶ تا ۲۸ می (۵ تا ۷ خردادماه) و ۲ تا ۴ ژوئن (۱۲ تا ۱۴ خردادماه) در دسترس قرار می‌گیرد، تجربه کنند.

بازی Arms در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده