نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تصاویر جدید از بسته الحاقی Stones Unturned بازی Mafia III

استودیو هنگر 13 تصاویر جدیدی را از بسته‌ی الحاقی Stones Unturned بازی Mafia III منتشر کرد.

بسته‌ی الحاقی Stones Unturned در اوایل ماه گذشته از سوی استودیوی هنگر 13 برای بازی Mafia III معرفی شد و مشخص شد که این محتوای دانلودی، ماموریت‌ها و آیتم‌های جدیدی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. حال و طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی هنگر 13 تصاویر جدیدی را از این DLC منتشر کرده است.

در این بسته‌ی الحاقی مجموعه‌ای از لباس‌ها برای شخصی‌سازی کاراکترهای بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از میان آنها می‌توان به پیراهن‌های جدید تابستانی اشاره کرد. همچنین در سه تصویر نخست، پروتاگونیست بازی، لینکلن کلی، در یک لباس جدید به چشم می‌خورد و در سه تصویر بعدی هم مکان‌های موجود در این بسته به نمایش درآمده است.

در بسته‌ی الحاقی Stones Unturned علاوه بر لینکلن کلی شاهد حضور شخصیت جان داناوان خواهیم بود و داستان از جایی شروع می‌شود که جان داناوان با لینکلن کلی تماس می‌گیرد و از او برای گرفتن انتقام از کانر آلدریچ درخواست کمک می‌کند. کانر آلدریچ خائنی است که در ویتنام جان داناوان را در حال مرگ رها کرده و در حال حاضر در شهر نیو بوردو دست به آشوب زده است.

بسته‌ی الحاقی Stones Unturned در تاریخ ۹ خرداد (۳۰ مه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی Mafia III نیز پیش از این در تاریخ ۱۶ مهر سال گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

تصاویر جدید انتشار یافته را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در این خصوص با زومجی در میان بگذارید.

Mafia 3

Mafia 3


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده