نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

سرورهای بازی Gears of War 4 آنلاین باقی خواهند ماند

استودیو The Coalition خبر مربوط به تعطیلی سرورهای بازی Gears of War 4 را تکذیب و اشتباه خواند.

به نظر می‌رسد حساب کاربری رسمی سری Gears of War در توییتر هک شده یا دچار مشکلاتی شده است، چرا که این حساب اخیرا پیامی عجیب فرستاده بود که به سرعت پاک شد. در این پیام آمده بود که سرورهای بازی Gears of War 4 طی روزهای آینده تعطیل خواهند شد. این خبر مسلما طرفداران بازی را شوکه کرده بود، چرا که بازی به تازگی عرضه شده است. خوشبختانه در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این خبر اشتباه بوده و این حساب اشتباه خود را اصلاح کرد. در پیام جدید سازندگان بازی آمده است:

سرورهای بازی Gears of War 4 فعال و در حال اجرا هستند و قرار نیست تعطیل شوند. توییت قبلی درست نبوده و توسط تیم ما گذاشته نشده است.

توییت مذکور برای جلوگیری از انتشار بیشتر این خبر غلط حذف شده است. با این حال بسیاری از طرفداران آن را دیده و مانند دیگر اخبار به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش کردند. مسلما خبر جدید خیال بازیکنانی که قصد تجربه بخش چندنفره بازی Gears of War 4 را برای مدت طولانی داشتند، راحت کرده است.

تعطیلی سرورها برای بازی‌ها امری طبیعی است، اما زمان تعطیلی آن‌ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که مسلما هیچ یک شامل بازی Gears of War 4 نمی‌شوند، بنابراین تا چندین سال آینده سرورهای این بازی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان به کار خود ادامه خواهند داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده