نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

پلی استیشن استور امکان خرید بازی های پیشنهادی بازی سازان معروف را اضافه کرد

سونی بخش جدید پلی‌استیشن استور را با هدف امکان خرید بازی‌های پیشنهادی بازی‌سازان و افراد کلیدی صنعت راه اندازی کرد.

سونی به تازگی بخش جدیدی به فروشگاه پلی‌ استیشن اضافه کرده است که بازی سازان و افراد شاخص صنعت بازی‌های ویدیویی می‌توانند بازی‌های پیشنهادی خود را در آن اعلام کنند.

سونی این بخش جدید را The Creators نام گذاری کرده و در حال حاضر نام افراد مطرحی مانند شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای جهانی پلی‌استیشن، شیبان ردی، مدیر استودیو Media Molecule و یوشینوری اونو، تهیه کننده اجرایی سری Street Fighter به چشم می‌خورد.

البته بیشتر افرادی که در بخش The Creators حاضر شدند بازی‌های ساخته شده توسط خودشان را پیشنهاد کرده‌اند! بنابراین به نظر می‌رسد این کار ترفند جدید سونی برای راه اندازی یک سیستم فروش تبلیغاتی باشد، با این حال معلوم نیست که سونی قصد دارد این ایده را گسترش دهد و افراد بیشتری را به آن اضافه کند و حتی مشخص نیست که این بخش دائم بوده یا فقط برای مدت محدود در پلی‌استیشن استور وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، بخش The Creators فقط برای پلی‌استیشن استور آمریکا در دسترس است. هنوز مشخص نیست که آیا این بخش در مناطق دیگر هم فعال خواهد شد یا خیر. در ادامه می‌توانید فهرست تمامی افراد و استودیوهایی که در این بخش حضور دارند را مشاهده کنید:

در دیگر برنامه‌های مربوط به پلی‌استیشن، سونی قصد دارد کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 را در تاریخ دوشنبه، ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد)، ساعت ۵:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار کند. مانند سال‌های گذشته، امسال هم شاهد اطلاعات فراوانی در مورد بازی‌های جدید کمپانی و البته چندین غافلگیری خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده