نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

ایکس باکس اسکورپیو بهترین نسخه‌ کنسولی بازی‌ ها را به ارمغان می آورد

بر اساس اعلام فیل اسپنسر، با انتخاب کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو می‌توانید انتظار تجربه‌ی بهترین نسخه‌ی کنسولی بازی‌ها را داشته باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌ باکس کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که با تهیه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو می‌توانید بهترین کنسول برای اجرای بازی‌ها را در اختیار داشته باشید.

در پاسخ یکی از هواداران که در خصوص اجرای بهتر بازی‌های نظیر Destiny 2 و Call of Duty: WWII بر روی ایکس‌باکس اسکورپیو سوال کرده بود، اسپنسر پاسخ داد:

من کاملا به این موضوع اطمینان دارم و با توجه به چیز‌هایی که دیده‌ایم و شنیده‌ایم، پروژه اسکورپیو بهترین کنسول برای اجرای بازی‌ها در سال جاری خواهد بود.

بر اساس اعلام مایکروسافت، کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو قدرتمند‌ترین کنسولی است که تا به امروز ساخته شده است. این کنسول دارای ۶ ترافلاپس قدرت پردازشی با ۳۲۶ گیگابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه است و قوی‌ترین پردازشگر را بین تمامی کنسول‌های موجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های کنسول می‌توان به مایع خنک‌کننده‌ی آن اشاره کرد که مانع از گرمای بیش از حد در کنسول می‌شود و Hovis Method نیز در حداکثر کردن عملکرد و کاهش مصرف برق کمک شایانی خواهد کرد.

تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی ایکس‌باکس اسکورپیو قابل اجرا خواهند بود و توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌توانند کیفیت بصری بازی‌ها را روی اسکورپیو افزایش دهند که این وضعیت مشابه وضعیت پلی‌استیشن 4 وپلی‌استیشن 4 پرو است.

انتظار می‌رود کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 و یا قبل از آن جزئیات بیشتری را در خصوص ایکس‌باکس اسکورپیو به اشتراک بگذارد که این جزئیات شامل نام رسمی کنسول و قیمت آن خواهد بود.

شانون لافتیس، رئیس استودیوهای مایکروسافت گفت که این شرکت به زودی حداقل بخشی از لیست بازی‌های خود در نمایشگاه E3 امسال را اعلام خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده